Je to dělané na 4 válci, snad kromě místa(možná nutnosti sundat vrtuli s visco spojkou), až tak velký rozdíl k R6 nebude.
Předpříprava:Vyšroubujeme 5 šroubů na plastu nad maskou(na foto červeně). Povolíme 2 šrouby po stranách a vyjmem rozpěrné kolíky(na foto žlutě). Odstraníme plast(vysunutím směrem od masky).
Vypáčíme rozpěrné kolíky držící nahoře na chladiči saharu.
Saharu opatrně vyjmeme směrem vzhůru.
Vypouštění chladící kapaliny:V interiéru zapneme topení naplno. Připravíme si nádobu na zachytávání chladící kapaliny pod vypouštěcí ventil. Otevřeme vypouštěcí ventil, nacházející se v motorovém prostoru dole na chladiči.
Povolíme odvzdušňovací ventil(nahoře na expanzní nádobce vedle uzávěru chladiče).
(Já jsem sem tam promasíroval hadice vedoucí do chladiče a z, když přestala kapalina téci a zas se to spustilo)
Demontáž chladiče:Povolíme spony na hadicích. Odpojíme hadice.
(Model 325i: Odpojit od chladiče vlevo dole kabel snímače hladiny chl. kapaliny, modely s klimou: Vpravo na chladiči odpojit konektor spínače teploty)
Uvolníme úchyty chladiče. Šroubovák nasadíme do úchytu (viz. foto), zmáčkneme a trochu sklopíme dopředu.
Chladič opatrně vytáhneme směrem vzhůru.
Případně přehodíme vrchní(2 gumy) a spodní kryt(plast - vysunout do boku jedné strany a vytáhnout)
Montáž chladiče:Obrácený postup.....
Nasadíme chladič do spodních ´patic´. Upevníme úchyty chladiče. připojíme hadice k chladiči, přitáhneme sponami. Dolijeme chladící kapalinu. Odvzdušníme.