BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je ned čer 02, 2024 5:35 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: E30 - ohřátá do 3 tis se dusí
PříspěvekNapsal: úte pro 01, 2009 11:08 pm 
Offline

Registrován: stř říj 14, 2009 7:23 am
Příspěvky: 12
Mám motor M20 a po ohřátí motoru nechce do 3tis/min vůbec jet. Vše fungovalo absolutně jak mělo, ale tedka se po ohřátí do 3tis/min dusí, prská a "reaguje" na šešlápnutí plynu než se vytočí za 3tis/min. Za studena vše ok. Na autě jsou nové svíčky, víčko rozdělovače, kabely. Na diagnostice bez závad. Nemáte někdo nějakou takovou skušenost ? Jinak pumpa tlačí 4 atmosféry za filtrem.

Moc děkuji za nějakou radu která pomůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: E30 - ohřátá do 3 tis se dusí
PříspěvekNapsal: stř pro 02, 2009 9:02 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 6:42 pm
Příspěvky: 59
váha, čidlo teploty nebo otáček....
není cítit benál? (bohatá směs)
nevím to jistě, ale mám pocit, že tlak paliva by měl být 3 bary - regulátor tlaku
když brzdíš motorem, ukazuje ekonoměr nulu?

_________________
Tato odpověď je mé duševní vlastnictví(nic jinýho nemám)
a zakazuji komukoliv ji kopírovat, citovat, ošahávat a číst
Vyjímkou jsou admini, moderátoři, uživatelé bmwfora.cz, bmwklubu.cz, ostatních fór a zbytku internetu *

*Vyjímka se nevstahuje na Karla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: E30 - ohřátá do 3 tis se dusí
PříspěvekNapsal: stř pro 02, 2009 11:05 pm 
Offline

Registrován: stř říj 14, 2009 7:23 am
Příspěvky: 12
Kami1 píše:
váha, čidlo teploty nebo otáček....
není cítit benál? (bohatá směs)
nevím to jistě, ale mám pocit, že tlak paliva by měl být 3 bary - regulátor tlaku
když brzdíš motorem, ukazuje ekonoměr nulu?


Regulator v pohodě, tenhle problém už jsem jednou řesil, regulátor je tam 2.5 baru ( 2.0 a 2.7eta), jinak když brzdim motorem tak spotřeba 0 na 100 :)

Skusim cidlo teploty pro ŘJ protože to dělá až po ohřátí.

Musí to být určitě elektrikářská závada :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: E30 - ohřátá do 3 tis se dusí
PříspěvekNapsal: pát pro 04, 2009 9:07 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 6:42 pm
Příspěvky: 59
za studena "strika" r.j. benzin i pri brzdeni motorem, to cidlo bych asi vyloucil
co diagnostika?
zkusil bych se podivat na cidlo klikovky, ale jen tipuju
jestli jsem to pochopil, motor jede spatne na vsechny valce

_________________
Tato odpověď je mé duševní vlastnictví(nic jinýho nemám)
a zakazuji komukoliv ji kopírovat, citovat, ošahávat a číst
Vyjímkou jsou admini, moderátoři, uživatelé bmwfora.cz, bmwklubu.cz, ostatních fór a zbytku internetu *

*Vyjímka se nevstahuje na Karla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: E30 - ohřátá do 3 tis se dusí
PříspěvekNapsal: pát pro 04, 2009 9:13 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 7:15 pm
Příspěvky: 239
Mihal píše:
jinak když brzdim motorem tak spotřeba 0 na 100 :)


To si myslim že je normální, když sundáš nohu z plynu, že to odpojí palivo........teda v rozumných otáčkách, když se to už dusí tak ne.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO