To jsou uvahy
1, pristrojovku nevyndavej - nic krome airductu (rozvod vzduchu od topeni) za ni neni kdyz nepocitas 2 konektory ktere do ni privadeji napajeni a signaly.
2, kulaty konektor pod oknem je pouze propojeni motorove elektriky a svazku auta, kdyz to rozpojis, nepujde startovat a nebudes mit zpetne info pro budiky (obecne receno, dle rocniku a modelu auta se to muze lisit), svazek (elektrika) auta je napajena naprimo od baterie do pojistkovky
3, zkrat se pise se "Z" od slova zkratit a na 99% tam nebude. Kdyby byl, odpalilo by to pojistku/pojistky (i kdyz uz jsem take videl prehorele spoje na desce pojistkovky)
4, Zkotroluj pojistky c.10 (couvacky, pristrojovka), c.20 (ventilator topeni), c.19 (zrcatka)
5, zkus vymenit rele K7 (Unloader Relay) je pres nej napajen ventilator a take zrcatka
6, celkem casto se take objevuji vadne spoje ("studenaky") primo v desce pojistkove skrine - spatne se to opravuje (i kdyz samotna oprava-proletovani je banalni), protoze je k tomu horsi pristup nez k penezum
7, veskere spotrebice ktere Ti nejdou jsou aktivni pouze pri sepnutem klicku - zkus tez zkontrolovat spinaci skrinku (otocny spinac nasazen na konci spinacky - ne zamek) a konektory od ni (origo jsou uchycene na volantove tyci)
Dej vedet jak jsi pokrocil.
PS:merak nikam "nestrkej misto pojistky", ale mer s nim, k tomu je urce