Pořád Německo Německo..... A co si tím pomůžeš ??? Že pořídíš auto o 10 -12000 levněji ??? To není moc gůt.... 8000,- dáš za postavení na CZ papíry, dalších třeba 10 000 -15 000,- dáš za dovoz, protože nikdo ti to nepoveze za 3kč na km. Většinou se cena pohybuje 10Kč/km.... Dle mě je nejlepší koupit auto přímo z Čech od soukromý osoby... Nikdy ne bazar - ten akorád naleští prd a má na tom 20 -30 K a úplně zbytečně. Za to je LPG systém. Zatím jseme brali takhle z Čech cca 6 aut. Vždy to byly auta, v dobrém technickém stavu a nikdy jsme se s ničím nenapálili, hlavně cena je bomba- třeba o 30K níž než v bazaru.......
Je dobrý koupit BMW od fandy těchto strojů, a hlavně mít s sebou někoho kdo BMW rozumí a ví na co kouknout a kde hledat.
Poslední moje dvě auta byla zajimavě koupená. První byla e34 525IA...95 v polokůži v plný výbavě krom webasta..na M sekerách , bez koroze, podvozkoově OK - nic neklepalo - za 35 000,-
Když jsem auto viděl ,bylo jasný, že ho koupím - hlavně kvůli M kolům (přecijenom tvořili značnou hodnotu vozu)

když jsme si jeli auto projed, tak mi týpek řekl že je na tom nejspíš v <i> automat, že předtím to jezdilo suprově, pak měnily olej a za měsíc to začalo zlobit. To mě trochu od koupě odradilo i když jsem byl smířenej s koupí nové převodovky (nejspíš manuál)
Když jsme vyjeli, tak auto bylo vespod líné a při prudkém přidání plynu se auto klepalo - šlo to zkutečně od převodovky. TAk jsem týpka ukecal ještě na slevu. Hned po koupy jsme zastavili na první benzině, okoukli jsme svíčky a zjsitil jsem že tam jsou asi 2 - hadice v motoru nasráč zpuchřelí. Druhý den jsem vyměnil hadice a chod auta se výrazně zlepšil, ale stále to nebylo ono. Prošel jsem zapalování a zjistil ,že je total KO 1 zapalovací cívka. Tu jsem ihned vzal z druhého BMW a ejhle, báwo bylo o třetinu živější, naprosto sametově klidnej chod a automat už dokonce věděl co řadit. S tímto autem jsem najezdil bezproblému 40 000,- a maximální spokojenost. Niní je na prodej

Takže prd špatná převodovka, ale banální oprava za 500kč....
A další auto byl taky super kup. Týpek se stěhoval ze země, takže prodával : E34 540IA 95ku, kompet v plný palbě v kůži s webastem. na 18" AC Schnitzer, černý BMW s foliema,nerezovým výfukem Eisenmann + zimníma 17" kolama na 2-3 sezony. Prostě libovka BMW .Auto má v sobě komplet převodovku po repasi za 35 000,- - najeto cca 6000km. Auto mělo malou vadu -při projetí třeba přejezdu naskočilo a hned zmizelo Transmision program a auto jelo chvíli v nouzáku- takže šotek v elektrice.... Auto jsem koupil za 40 000,- !!!Ani jsem neváhal. Na závadu jsem přišel zhruba po měsíci - povitaženej konektor u jednotky převodovky.

Takže za 40K luxusní Libovka ,kterou bych za 60 - mohl z fleku střelit. Ale to neudělám protože jsem se do něj zamiloval

Jestli budu kupovat další auto tak jedině přes net od soukromé osoby...
Ad: motorizace... Doporučuju koupit 328i a víc a osadit co nejdřív LPG - otálet nemá smysl - čím dřív budeš jezdit na plyn tím dřív ušetříš. V LPG ti je jedno jestli jedeš za 10 nebo za 16 L /100 LPG

(přecijen 16:2= 8!) Tak proč nemít třeba 300 HP a jezdit za 8 a kua se svízt bez ohledu na styl jízdy

Jsou tací co si koupěj maloobjemovou mrdku a jezděj taky za 8L třeba s 90koňma....
323i je o poznání línější , spotřeba nebude o moc nižší a hlavně si na výkon 323 zvykneš a příjde ti nedostačující a za rok zas budeš koukat po něčem jiným.... Věř mi vím o čem mluvím. Já musel mít 2 litr, apak 2,5litr a konečně s V8 4.0 jsem spokojenej. a Tu už měnit nebudu - není moc za co
Jinak pěkný auta se prodávaj na BMWklubu, Na E30.cz atd...
