BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je pát čer 13, 2025 8:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: EN vs EU
PříspěvekNapsal: sob kvě 14, 2011 5:34 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 25, 2010 11:24 pm
Příspěvky: 204
Bydliště: Olomouc
Zdarec borci,
nějak nemůžu pořád najit žádnou karoserii kupéčka v E36stce, tak mě napadlo, koupit nějakou anglickou verzi....
Ale mám strach, že nic nebude pasovat z evropské verze a budu muset celou kastli odstrojit na holý skelet a naskládat tam svoje díly, což by vyšlo ještě daleko pracněji než na kup nového auta....

Co vy na to?? je to složité to přeskládat?? a na kolik by to cca vyšlo??
Dík za rady


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EN vs EU
PříspěvekNapsal: sob kvě 14, 2011 5:36 pm 
Offline

Registrován: ned kvě 01, 2011 3:17 pm
Příspěvky: 12
podle mne v tom zadny rozdíl neni :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EN vs EU
PříspěvekNapsal: sob kvě 14, 2011 10:37 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 22, 2009 1:54 am
Příspěvky: 39
tak urcite bys musel prevarit motorovou pricku, je jinak, teoreticky by mela bejt zrcadlove otocena, dal podle me bude jiny rizeni a castecne i elektrika v interieru, ovladani zrcatek napriklad mas na prave strane. musel bys vymenit palubku, loketku, stredovej tunel (rucni brzda na prave strane), uchyceni vseho moznyho v motorovym prostoru, posilovace a tak, no nakonec by si stejne usoudil, ze to ani nema cenu, protoze s tim je hrozne moc prace

_________________
BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: EN vs EU
PříspěvekNapsal: ned kvě 15, 2011 10:30 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 25, 2010 11:24 pm
Příspěvky: 204
Bydliště: Olomouc
Saynerm píše:
tak urcite bys musel prevarit motorovou pricku, je jinak, teoreticky by mela bejt zrcadlove otocena, dal podle me bude jiny rizeni a castecne i elektrika v interieru, ovladani zrcatek napriklad mas na prave strane. musel bys vymenit palubku, loketku, stredovej tunel (rucni brzda na prave strane), uchyceni vseho moznyho v motorovym prostoru, posilovace a tak, no nakonec by si stejne usoudil, ze to ani nema cenu, protoze s tim je hrozne moc prace


No právě toho jsem se obával, že to bude problém... Asi na to seru a počkám až se naskytne nějaky evropsky kupéčko kolem 15 - 20 tisíc.... To svoje použiju na náhradní díly a na to novy si nechám vystavit v BMW ten doklad o výměně karoserie, přepíšu údaje na magistrátu do TP a budu jezdit dál s nebouranym autem a všechno to bude legální....
Asi nejmiň pracná a nejlevnější varianta no.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO