BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je úte čer 24, 2025 7:34 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: sprint booster
PříspěvekNapsal: pon kvě 17, 2010 1:47 pm 
Offline

Registrován: ned kvě 02, 2010 2:56 pm
Příspěvky: 5
znate a nebo co rikate na sprint booster ???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sprint booster
PříspěvekNapsal: pon kvě 17, 2010 2:01 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 11, 2009 11:09 pm
Příspěvky: 38
Bydliště: Kladno - West Side
To je taková ta el. vrtulka do sání? :lol:

_________________
BMW 735iA (E38), BMW 745iA (E65), BMW E30 M3 Warsteiner (Under Construction)
Mezinárodní obchod - nákup, prodej, platby, eBay...
Tvorba i správa webů, databází a domén + hotline podpora..
Napište SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sprint booster
PříspěvekNapsal: pon kvě 17, 2010 2:33 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 18, 2009 3:14 pm
Příspěvky: 641
Bydliště: Slezsko
Neznám. A co to má jako boostovat?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sprint booster
PříspěvekNapsal: pon kvě 17, 2010 3:06 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 11, 2009 11:09 pm
Příspěvky: 38
Bydliště: Kladno - West Side
To si takhle namontuješ do sání toto:
Obrázek

a bude to tahat jako ďas 8-)


Jinak - je to přesně tahle blbina :arrow: http://www.sprintboostersales.com/ :D

_________________
BMW 735iA (E38), BMW 745iA (E65), BMW E30 M3 Warsteiner (Under Construction)
Mezinárodní obchod - nákup, prodej, platby, eBay...
Tvorba i správa webů, databází a domén + hotline podpora..
Napište SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sprint booster
PříspěvekNapsal: pon kvě 17, 2010 3:13 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte říj 13, 2009 7:15 pm
Příspěvky: 239
Frogger píše:
To si takhle namontuješ do sání toto........


A to je 8cm nebo 12cm? 8cm mi tu leží jeden v šuplíku, 12 cm mi chladí v kejsu disky, ale ať se spečou, co bych pro výkon svého vozu neudělal :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sprint booster
PříspěvekNapsal: pon kvě 17, 2010 9:05 pm 
Offline

Registrován: ned kvě 02, 2010 2:56 pm
Příspěvky: 5
zkracuje to reakci skrtici klapky tim padem reakci plynu kdyz na to slapnete tak je tam nejaka prodleva, tohle by ji melo zkratit..... mate nekdo zkusenosti ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sprint booster
PříspěvekNapsal: stř kvě 19, 2010 8:03 pm 
Offline

Registrován: úte úno 02, 2010 1:05 pm
Příspěvky: 307
BMW bych upravoval asi jinak než vrtulkou :roll:

_________________
BMW E34 525i 24V The best of BMW..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: sprint booster
PříspěvekNapsal: pon čer 28, 2010 8:33 am 
Offline

Registrován: čtv led 14, 2010 6:24 pm
Příspěvky: 27
Když už něco takového montovat tak určitě ne el. je to zbytečné nicméně při vložení na správné místo v sacím kanálu řekl bych rozvířením pomáhá lépe promíchat směs, ale to má smysl spíše u karburátorových motorů u stříkačky už prakticky také ne.
Jelikož tuhle blbost asi nikdo nemontoval tak s tím moc zkušeností nebude je to pro modernější motory vážně hloupost, ale pomocí tohoto a dalších úprav na motoru jsme dosáhli že DACIE 1310 (takové to dneska už tuším 40 let staré auto) s právě karburátorem a obsahem 1,3l dokázalo jed po dálnicích včetně běžných kopců 200km/h (tachometr se opřel o doraz nuli z druhé strany) v pěti lidech (spíš 4 ty dvě ženštiny se počítají váhově za jednu osobu). Takže jistou funkci podobné věci mají ale to když už ladíte jen detaily a máte pro to správný motor. Z mého pohledu pro stříkačku vyhozené peníze.
Jistý přínos by mohla mít el. vrtule kdyby byla regulovaná od plnění motoru (otáčky a otevření klapky) ale pouze pokud by byla schopná dodávat patřičné množství vzduchu. To o čem píšu výše je dejme tomu jen o pár stupňů pootočená jakoby pevná vrtule pouze pro roztočení vzduchu ale el. ventilátory jsou mnohem kolmější vhledem ke směru proudění takže pokud by vážně nedodával ventilátor tolik kolik je třeba naopak by jen motor brzdil. Jelikož tuto myšlenku měl i kamarád s podstatně větším ventilátorem na motoru 1,0 tak jsem mu spočítal že ten ventilátor by mu uživil tak půl plynu v 5 tis ot. tedy pokud by jen pouze spodek tak byl schopný tak do 3tis i lehkého přeplnění. a to byl ventilátor pro který by se tam muselo dělat místo jak byl velký.

Tolik moje zkušenosti a něco z teorie myslím, že z toho vyplývá že takovéhle věci jsou jen táhání peněz z lidí. kdyby to bylo k něčemu tak se to používá například s motoristických soutěžích odkud se přejali ostatní věci jako sportovní výfuky sání podvozky a ostatek co dneska pro nás běžnou věcí pro úpravy nebo už standardem sportovních aut


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO