BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je čtv čer 12, 2025 12:59 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: BMW 7 (E65/66)
PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 6:51 pm 
Offline

Registrován: stř srp 25, 2010 6:36 pm
Příspěvky: 1
Dobrý den, někdy v budoucnu uvažuji že si tohle auto možná koupím, chtěl bych se zeptat na pár okolností. V 1 řadě bych chtěl vědet kolik takové auto stojí na náklady ročně, myslím auto bez poruchy, prostě jenom garanční prohlídka, pneumatiky, brzdové desky, brzdové kotouče, zkrátka spotřební věci a samozřejmě v officialním servise BMW, pokud by tu byl někdo takový kdo by mě to byl schopný napsat, tak ať k tomu napíše kolik ročně najel kilometrů, chtěl bych vědet jestli bych takové auto utáhl. A v 2 řadě bych chtěl vědet neco ohledně problémů s autem. Četl jsem že ročníky 2003 a kolem toho, že byly problémy s řídící jednotkou, kolísaní napěti v síti, problémy s elektronikou, auto hlásilo nesmyslné chyby apod. Je tam psáno že tohle auto je dobrý kupovat až r.v 2005 +. Potom jsem slyšel od pár známých že by se r.v 2005, 06, vyhnuli obloukem, tak nevím čemu mám věřit, předem díky za vaše rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 7 (E65/66)
PříspěvekNapsal: stř srp 25, 2010 9:09 pm 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 11, 2009 10:38 pm
Příspěvky: 569
Ceny dilu si snadno zjistis v ETK, praci v autorizovanem servisu pocitej tak desetinasobek toho, co by ti prislo jako absurdni castka. Je to sedma, takze utahnuti sroubu je tam tak 5x drazsi nez na trojce.
Osobne doporucuji si dily kupovat sam a najit si pres reference dobreho mechanika, pripadne nejakou malou firmu, ktera se musi snazit, aby mela zakazniky. Autorizovany servis je snad to nejhorsi, co muze byt. Predrazeny a odflaknou to uplne stejne, jako jakykoliv nahodny servis a jeste se te budou snazit natahnout jak jen to jde, budou ti lhat o tom co je treba udelat, jen aby te podojili co nejvice. A protoze u sedmy se predpoklada majetny clovek, tak se budou snazit dojit sakra fest...

_________________
E39 540i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 7 (E65/66)
PříspěvekNapsal: sob srp 28, 2010 3:47 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 18, 2009 3:14 pm
Příspěvky: 641
Bydliště: Slezsko
Já mam sice jenom 3er E36, ale do autorizovaného servisu bych nešel v životě. V CarTec v Ostravě dělají kámoši a řekli mi jak to tam je s opravama: každá specifická operace (např.výměna brzd, výměna vodní pumpy atd.) má přesně normovanou dobu, za kterou má být provedena, v nějakých jednotkách (myslím, že jednotka = 5min.) No a jedna jednodka rovná se tuším 100kč. Něco mi říká, že na 7er bude těch jednotek třeba při výměně brzd oproti 3er o dost více... :mrgreen: Tam maximálně na diagnostiku.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 7 (E65/66)
PříspěvekNapsal: pát zář 03, 2010 3:56 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 15, 2010 8:56 pm
Příspěvky: 71
PeteBMW píše:
Já mam sice jenom 3er E36, ale do autorizovaného servisu bych nešel v životě. V CarTec v Ostravě dělají kámoši a řekli mi jak to tam je s opravama: každá specifická operace (např.výměna brzd, výměna vodní pumpy atd.) má přesně normovanou dobu, za kterou má být provedena, v nějakých jednotkách (myslím, že jednotka = 5min.) No a jedna jednodka rovná se tuším 100kč. Něco mi říká, že na 7er bude těch jednotek třeba při výměně brzd oproti 3er o dost více... :mrgreen: Tam maximálně na diagnostiku.

.....Nešel by jsi do BMW servisu????? Mít E65/66 tak by ti nic jinýho nezbejvalo teda pokud vynechám výměnu oleje,brzd,filtrů a podobných úkonů. Víš,E65 má dle výbavy asi cca 50 počítačů a jinejch diagnostikovatelnejch modulů který spolu komunikujou nejen drátama,ale i optickýma kabelama a i při blbý výměně takový blbosti jako je centrum za volantem s páčkama na blinkry a stěrače...víš co myslim to nebude makat protože se to musí nakódovat testrem. Praktiky v Car Tec neznám a osobně jsem se nesetkal s případem že by jsi někdo z kluků lajsnul nevyměnit to,co jsi si zaplatil. A že nás v AuTecu bylo řekl bych dost na dílně!!! Ale jiný kraj-jiný mrav :roll:
Jinak ty "jednotky" jsou AW. 1AW=5min práce. Hodina=12AW. ty normy jsou na všechny řady aut skoro stejný a na nějaký úkony i totožný jak na E87 116i tak na E66 760Li Olej v motoru-3AW,brzd.destičky.6až8AW atd! Samozřejmě neberu normy na výměnu motoru a i je jasný že 12ks. svíček měníš déle než 4ks. a pod! Ty jako zákazník platíš to co udává norma a jestli ti dělám destičky 10minut nebo sežvejknu šroub a 2hodiny ho odvrtávám je jedno!!!! Ty platíš to co udává výrobce v normě! To spíš v nějaký autodílně z garáže by ti řekli že se prcali z něčim na co je norma 2hod půl dne a chtěli to zaplatit. Osobně mít love-do E65ky jdu a nemám k ní extra výhrady a ostatním to tímto vzkazuju jako můj názor na 7mu. ;)

A jak je to teda s těma opravama jak říkaj kámoši z Car Tec BMW :? :? :? ??????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 7 (E65/66)
PříspěvekNapsal: pát zář 03, 2010 11:05 pm 
Offline

Registrován: ned pro 06, 2009 9:51 pm
Příspěvky: 5
Neni to tak děsný jak to každej popisuje. dneska už to zvladne i spousta obyčejnejch lidí... nemusiš s tim do servisu když nejsi línej kontaktovat ruzne lidi z fora..
třeba mě.. :) hhh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 7 (E65/66)
PříspěvekNapsal: sob zář 11, 2010 3:51 pm 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 11, 2009 10:38 pm
Příspěvky: 569
2jena: Hezka teoerie, praxe je uplne jina. Auta maji na tachaci o par stovek km vice nez kdyz jsi je tam vezl, vrati ti ho naboreny, s poskrabanym interierem, pripadne za banalni upravy si reknou 60k. Znam takove historky, kdy si cesky autorizovny servis (autec) rekl za neco 60k, jo pane, to vite, to se musi vymenit cela ridici jednotka a v nemecku to vyresili za dve minuty upravou SW a jeste to udelali zadara, protoze to byla banalita. Oni sice maji normy na prace, ale nic jim nebrani si vymyslet, co vsechno tam delali, pripadne delat veci, co vubec nemusi. Je daleko vyhodnejsi vymenit celou palubni desku, nez jednu zarovicku, maji z toho vic penez. Neznam nikoho, kdo by mel s autorizovanym servisem dobre zkusenosti (a se servisy obecne). Tohle je CR.

_________________
E39 540i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 7 (E65/66)
PříspěvekNapsal: ned zář 12, 2010 4:03 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 15, 2010 8:56 pm
Příspěvky: 71
Demostenes píše:
2jena: Hezka teoerie, praxe je uplne jina., vrati ti ho naboreny, s poskrabanym interierem, pripadne za banalni upravy si reknou 60k. Znam takove historky, kdy si cesky autorizovny servis (autec) rekl za neco 60k, jo pane, to vite, to se musi vymenit cela ridici jednotka a v nemecku to vyresili za dve minuty upravou SW a jeste to udelali zadara, protoze to byla banalita. Oni sice maji normy na prace, ale nic jim nebrani si vymyslet, co vsechno tam delali, pripadne delat veci, co vubec nemusi. Je daleko vyhodnejsi vymenit celou palubni desku, nez jednu zarovicku, maji z toho vic penez. Neznam nikoho, kdo by mel s autorizovanym servisem dobre zkusenosti (a se servisy obecne). Tohle je CR.

Promiň draku,také znám takové historky všichni je známe......-historky z vyprávění o tom jak kámoše kámoš,ppř. jeden známej ......bla...bla...bla!!! Zkusím k tomu něco dodat z pohledu toho co tu práci (kámoše známího BMW XY) dostane k rukám. !!!Píši za sebe,nemohu za každého dát ruku do ohně a ani ho hlídat u práce!!!
Takže " Auta maji na tachaci o par stovek km vice nez kdyz jsi je tam vezl" - pokud se dělá např. program EGS (převodovka automatická) kde se nulují naučené adaptace na tov. nastavení,je potřeba skušební jízdou tu převodovku nějaké taky naučit a to jak do sportovna,tak do plynulého podřazování před semaforem. Trasa za mě bývala AuTec=Beroun a zpět! Jako mechanik máš přesně v mapě vymezené trasy jelikož jsou pojištěny pro kdyby něco a když pojedeš mimo tyto dané cesty a někde to pleskneš,máš za 1. big problem a za 2. co splácet za způsobenou škodu. Nevím o nikom,kdo by jsi to lajsnul a hlavně nejde na 1.hod odject někam s autem a vrátit se pomasírovanej zpět jako by nic! Na to je tam moc očí a hlavně mistr kterej ví a to přísahám o tom kdo,kdy,co,do kdy,atd. naprosto vše a po cca 30min. co odjedeš tak ti volá kde jako že do píči jseš!!!! Story o Xstovkách km. osobně nevěřim! To samé o tom že ti vrátěj nabouraný auto. Naopak jsem zažil kdy si nějakej vychcanej zákazník vsugeroval přelud o rejze na nárazníku co je evidentně staršího data pořízení že to tam nebylo a kdesi-cosi a to píšu z osobní zkušenosti!!!
No,poškrábanej interier....my v těch kárách rozhodně nic nestěhujem a téměř každý auto jde po servisu do ruční myčky na očistu IN a OUT a předává se v čistém stavu (samozřejmně je to gratis,od toho origo servis)
"si řekli 60tis. za něco v AuTecu a v D přehráli SW za 2min a grátis" - Proboha co to bylo za jednotku za ty prachy??? Tolik nestojí žádná ani na new 7mu! Podle mě je to další kec kámoše kámoše a když to vemu logicky....tak drahá jednotka by přišla tak do E60,E65,M5/6,apod nejspíš. V E46,E38/9 se to rozhodně nacházet nebude! Pak mi nejde ale do hlavy jak v D stihli za 2min ten SW přehrát,protože i např. denní svícení na E60 se programuje tak 2 a více hodiny!!! Za 2min ti ani nestihne se přihlásit k vozu diagnostika a načíst všechny ty jednotky!!! Já říkám že je to něčí další nesmysl z mnoha historek!!! Co máme dál????
"Oni sice maji normy na prace, ale nic jim nebrani si vymyslet, co vsechno tam delali, pripadne delat veci, co vubec nemusi." - No.......v origo servise jsou prostředky na to,jak se dobrat k tomu co opravdu špatný je a co je potřeba konkrétně vyměnit....to ti napíše diag. GT1 v průfplanu stylem:chyba tam a tam,zkontroluj to a to,jak to dopadlo,je to tam ok nebo ne,pak dle situace klikneš na buď ano nebo ne a pak zase kontroly a otázky a finále je verdikt: To a to je v piči-vyměnit!!! jasně,stane se že je něco navíc,ale max. 1x za 10let ;)
Technik co pak počítá tu zakázku taky není blbej a těžko ti sežere u závady na ABS že bylo nutné vyměnit jak čidlo,tak jednotka a brzdovej válec u posilovače! Taky jsem dělal v neorigo servisech a tam tě spíš potká to že se mění,mění až se najde :?
Dotazy?????????????????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 7 (E65/66)
PříspěvekNapsal: pon zář 13, 2010 2:12 pm 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 11, 2009 10:38 pm
Příspěvky: 569
Jasne, proste v autecu jsou spravni hosi a ten servis je uplne kristal......Tohle preposlu tomu znamemu, co mu tam znicili interier M3 a tomu, co chtel zmenit jazyk v radiu (nebo co to bylo, mozna BC, uz si to nepamatuju) a chteli mu menit celou ridici jednotku. Nemec jen pripojil kabel, udelal klik, klik a bylo.... :lol: :lol:

Jsi opravdu naivni, kdyz si myslis, ze se vsichni chovaji poctive. Co brani servisu vymenit cely motor a pekne si to nauctovat, i kdyz by jen stacilo vymenit olej (priklad). Zakaznik to nepozna a kdyz ma BMW, tak je to jiste bohac, tak at soli. A muze byt 1000 tabulek na ukony a hodinove casy a kdo vi co jeste, protoze neni paka jak je donutit to resit pouze tim, co je opravdu treba.
Tady nejde o to, ze oni by neumeli najit chybu. Oni zcela zamerne vymenuji co se da, protoze proc si nevydelat, ze jo.....Tohle je ceska realita a to by jsi mel pochopit.

Ja snad neznam nikoho, kdo by mel se servisy dobre zkusenosti. A sam sebe nevyjimaje. Takze tvoje srdceryvna story o firme plne Mirku Dusinu mi prijde tak max k smichu. Sorry.

PS: nevim, proc by se pri standardnim servisu, kde se menil olej a filtry, mela zajizdet prevodovka :lol:

_________________
E39 540i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 7 (E65/66)
PříspěvekNapsal: úte zář 14, 2010 6:32 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 15, 2010 8:56 pm
Příspěvky: 71
Demostenes píše:
Jasne, proste v autecu jsou spravni hosi a ten servis je uplne kristal......Tohle preposlu tomu znamemu, co mu tam znicili interier M3 a tomu, co chtel zmenit jazyk v radiu (nebo co to bylo, mozna BC, uz si to nepamatuju) a chteli mu menit celou ridici jednotku. Nemec jen pripojil kabel, udelal klik, klik a bylo.... :lol: :lol: Teda kámo,nechápu proč jsi tak vsteklej-je to fest poznat z toho textu a stylu odpovědi! Pokud by jsi pozorně četl mojí předchozí odpověď a nehltal tak vstekle to co píšu,určitě by jsi našel větu kde píšu že to je z mého osobního pohledu a ostatním že nestojím za prdelí a ani je nehlídám!!!!! Tak nechápu proč se do mě navážíš :evil: Pouze jsem tam vyjádřil a náhodnýma příběhama popsal můj osobní pohled z té druhé strany barikády jakožto mechanika u BMW. To není jen pro tebe,čtou to i jiný fandové do báva,tak aby i oni věděli jak to je! Každej nezná takovou spoustu historek jako ty,to víš ;)
Ale k věci: (zničili interiér mu u M3) OSOBNĚ! (jsem to pro tebe radši zvíraznil) OSOBNĚ tomu nevěřím protože když děláš ty lepší auta (a dražší) kde je v 95ti případů ze 100. světlý interiér dáváš si kurva pozor aby jsi např. neštrejchnul o stropnici (bílou jak jinak) třeba vrškem kšiltovky kterou máš zakandelenou od pohybu pod autem na heveru a dokonce ti řeknu jak to chodí když se stane taková věc jako se stala mě,že u E65 745d najeto 30tis km prostě mi praskla dýha dřeva na rámečku kolem rádia jak jsem to nemohl za boha vypáčit! Pozor bavím se o 1cm puklince a ještě takřka neviditelný a u strany spolujezdce! Narovinu,bejt takovej jako jsou ty z těch tvejch odposlouchanejch historek,nechal bych to tak frajer (majitel) by stejnak zjistil kravskou p...! Zajímá tě jak se to vyřešilo a skoro vždy se to takhle řeší u čehokoli............po domluvě z přijímacim technikem a mému následnému doznání se objednal dekor nový,odepsalo se to na nějakou interní sedmu v mém případě se jednalo o sedmu na čumák s pytlema venku a tak tam krásně ten rámeček mezi už někým objednanou palubku a airbagy krásně zapadnul a stejnak to bylo na fakturu pro pojištovnu,tak co. Naštěstí to auto zůstávalo v servise na více dní,rámeček se dal nový a nic se vlastně nestalo :D
A takhle se odepisujou průsery na firemní auta skoro pokaždý páč jsou full pojištěný na cokoliv! tak pak se na mě nezlob ale ten tvůj známej u mě teda je pěknej krmelec,vono stačí se podívat po tomto fóru kolik takovejch vypravěčů sraček v historkách a radách druhým tady je! Třeba takovej petebmw.....tam! tam vznikaj ty historky(kecy)!!! Stejnak jako u toho tvýho známího co chtěl dát to rádio nebo b.c. do češtiny! osobně jsem se nesetkal s BMW se softwerem v č.j. od výrobce,ty snad jo??? Jistě,dělaj to frajeři že ti odbloknou TV pro jízdu a navi ti píše a dává pokyny česky,jenže zde snad řešíme historky z autorizovaných BMW servisů,ne! Takže tahle historka tom že tady v BMW mu chtěli naložit jednotku za 60tis a se sw v češtině že by jako teda už komunikující je píčovina 1.třídy (nebo že by se ETK zminovalo o nějakym díle jestli ho chceš v češtině?) nepočítám návod k obsluze teda! Stejnak tak je i píčovina 1.třídy že v německu mu tu češtinu teda tam naprogramovali(nevim kde by tam naší verzi sw sebrali) hlavně že připojili kabel a za 2min. a grátis to tam bylo! To je taky do nebe volající,jako ten petebmw s těma kabelama u zap. cívek jak podával přednášku v jinym tématu. To fakt jako v tom německu jen zapojili kabel (zřejmně komunikační) u bezdrátový tovární diagnostiky jo???? Je doufám řeč o originálním bezdrátovym BMW testru GT1 s dotekovou obrazovkou co je vlastně jen přijímač signálu mezi autem a servrem???? Nebo že by to v německu jeli ještě na dráty??? To je jedno,hlavně že měli pro toho tvího známího tu češtinu v tom softweru a nejel tam zbytečně,rádio na něj při pauzách mezi písníčkama mluví česky,nóóó to musí bejt teď teda parádička to ti povim :lol:
Už mě to psaní leze krkem tak stručně,co tam máme dál......

Jsi opravdu naivni, kdyz si myslis, ze se vsichni chovaji poctive. Co brani servisu vymenit cely motor a pekne si to nauctovat, i kdyz by jen stacilo vymenit olej (priklad). Zakaznik to nepozna a kdyz ma BMW, tak je to jiste bohac, tak at soli. A muze byt 1000 tabulek na ukony a hodinove casy a kdo vi co jeste, protoze neni paka jak je donutit to resit pouze tim, co je opravdu treba.
Tady nejde o to, ze oni by neumeli najit chybu. Oni zcela zamerne vymenuji co se da, protoze proc si nevydelat, ze jo.....Tohle je ceska realita a to by jsi mel pochopit.
že jsem naivní .....všichni se chovaj poctivě..tady jen zopakuji radu ať nečteš tak vstekle vždy uvádím můj osobní pohled a za druhý neručím,přečti si to tam!......bla...bla....bla.........jo tady to je: "Oni zcela zamerne vymenuji co se da, protoze proc si nevydelat, ze jo.....Tohle je ceska realita a to by jsi mel pochopit." ....Kdo oni???? jako v servisu?....takže vlastně jako já teda! Promiň,ale kolik ti je let že ti nedojde to,co bych a ostatní mechanici z toho měl za prospěch? Mechanici nemaj prosim tě procenta z tržby ani prémie za odběr náhradních dílů,ani se nepořádá žádný BMW money cup v tom kdo má nejvíc proplaceno na zakázkách a osobně mě je u prdele kolik zákazník na pokladně zaplatí, pro mě by to bylo tak akorát sraní se z něčím navíc! Já pouze odvedu práci co mi mistr dá,nafasuju co je k tomu potřeba,sepíšu to na pracovní list a dám to k zakázce tečka!!! Jak to příj.technik spočítá včetně norem za MOJÍ práci už nevidim! nehledě na to že existuje pojem jako předběžná cena opravy kterou ty jako zákazník podpisem akceptuješ! Jakto že to nevíš takovýhle ze zákona daný věci???? Vidíš a přitom jsi na mě působil jako znalec v tom jak to v autor.servisech chodí a ta spousta historek co znáš mě v tom ještě utvrzovala i ty sám píšeš jak to znáš jak to chodí. Zatím si se moc neukázal a to jak v servisoznalství,tak v opravárenství a ten stín naivity nepadá na mě ale spíš na tebe! To jako nic ve zlým když jsi admin. Na druhou stranu ale jestli žiješ v tom že dáš do BMW auto (SMYŠLENÁ FRÁZE JAKO PŘÍKLAD) s tim že ti tvůj motor V8 běží špatně na volnoběh asi cívky špatný nebo něco v zapalování,sepíšete to hodíš podpis pod cenu řekněme 10talířů a u kasy na tebe vybalí pokladní cenu sto talířů jen za díly s tím že to nebylo v zapalování ale špatný katalizátory a ty kilo stojej,opravdu jako! tak jsi naivní spíš ty,admin neadmin! A to se ještě nezminuju o tom že neznamená to že mám auto za 2mega,tak že musim bejt tak blbej aby mi napočítali takovou pálku s tvrzením že ta jeho závada měla souvislost v 10ti položkách jakožto dodané náhradní díly k opravě! Zas nemůžeš soudit lidi podle sebe viz. historka co ti říkal známej! Nóó...ten s tim českym sw jak ho napíchli na počítač v německu na 2.min! A grátis!
a jako poslední tvojí připominku v PS jako dodatek co píšeš závěrem

PS: nevim, proc by se pri standardnim servisu, kde se menil olej a filtry, mela zajizdet prevodovka :lol:
bych opět jen doporučil míň se vztekat a líp číst,nevím že by můj náhodný příklad se zajížděním převodovky uveden jako reakce k cituji " má auto najeto o pár stovek kiláků víc když ti ho vrátěj"se vztahoval jako běžný úkon ve standartním servisu u výměny oleje a filtrů! Jen jako prevence historek : při běžné inspekční prohlídce , ať 1. či insp.2. se převodovka nezajíždí! Ani po výměně brzd,to taky ne! Nové adaptace převodovky se zajíždí až a pouze jen po smazání původních uložených v EGS (elektronik getriebe storung) jednotce a pouze u automatů!!!
Konec! A jestli se furt do mě bude někdo kdo nerozezná krysí hovno vod rejže navážet a pokoušet se dělat ze mě pitomce tak se odtud odregistruju a můžete si tady radit ty chcance kterejma se oháníte a prezentujete je tu jako řešení daného problému psát sami sobě navzájem!

Ja snad neznam nikoho, kdo by mel se servisy dobre zkusenosti. A sam sebe nevyjimaje. Takze tvoje srdceryvna story o firme plne Mirku Dusinu mi prijde tak max k smichu. Sorry.
Na mě nic zkoušet nemusíte ve stylu Mirku Dušínů já prezentuju můj!!!! pohled a zkušenost k věcem v tématu a já na rozdíl od vás (petebmw admin atd ) autům rozumim a pakli že jsem zastánce firmy plnné Mirků dušínů,tak jsem odpůrce fóra s návrhem řešení nebo radách, který je plný pitomců!!!!!!! :V :V :V :V :V :V :V
A to mě štve,ne bmwfórum a uživatelé,ale ty pitomci a oni vědí kdo!
PS: nechce někdo založit pro ty zdejší odborníky v oboru a vypravěče historek nějaký jiný třeba .....www.the krmelec fórum.cz nebo aspoň spolek stylu - unser chcance und nesmysle fabrik fúr alles trottel gmbh,co? Byl by tu zas pak klid a hlavně by to bylo o autech a né o píčovinách druhých s chorobnou averzí a zaujatostí vůči servisům BMW a lidech v nich pracujících
.:mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW 7 (E65/66)
PříspěvekNapsal: úte zář 14, 2010 1:09 pm 
Offline

Registrován: pon říj 12, 2009 7:18 am
Příspěvky: 42
Na sedmicu musíš mít prachy,asi tak.pokud uvažuješ tak jak tady píšeš,zaměř se radši na 5er a níž,ušetří ti to prachy a nervy.7er je nádherná kára ale provoz taky něco stojí(samozřejmě pokud chceš aby nějak auto vypadalo).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO