Zdar Baworáci. Nevím si rady s autem, a tak jsem zase tady. Nejdřív popíšu problém. Je to jednoduché - jsem idiot! Svítí mi na palubce kontrolka a já jsem si chtěl sám zjistit co to může být, půjčil jsem si od kamaráda (pochybnou) diagnostiku s tím, že zjistím, co to znamená. No takže klíč byl pořád zapnutý v zapalování a po několika desítkách minut laborování se totálně vybila baterka. Ani výstražný už neblikaly. Tak jsem to dal na nabíječku, večer zkouším nastartovat a vše OK. Hned napoprvé. S autem jsem pak dva dny nejel. Po dvou dnech sednu do auta, baterka OK, startér točí, motor má tendenci se chytnout, ale marně. Četl jsem tady na fóru několik podobných diskuzí a vše nasvědčuje tomu, že se rozpároval imobilizér. Dalo by se to nějak zjistit? Nevíte kde bych sehnal někoho, kdo by ke mně přijel, připojil auto na diagnostiku a popřípadě to spároval přímo u mě před barákem? To by byla asi záchrana. Jïnak v těch dalších diskuzích se taky psalo o čidlu klikovky. To jsem ale nedávno měnil. Spíš si myslím, že to je tím, jak jsem do toho vrtal. Dokonce někdo psal, že taky poprvé nastartoval a pak už vůbec. Tak Vás prosím o radu a nebo rovnou o pomoc. Předem moc děkuju.
P.S.: Auto je z roku '97.
|