BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je pon črc 07, 2025 12:42 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zoufale prosim o radu
PříspěvekNapsal: stř lis 30, 2011 11:56 pm 
Offline

Registrován: stř lis 30, 2011 11:55 pm
Příspěvky: 4
E39 540i Uz mne z toho fakt jebne..Kdyz zastavim,tak lita volnobeh od 500 az k 1000ot az to i chcipne..cim to muze byt?Za studena to nedela..to drzi nejakejch 700..Muzou to bejt i jen svicky?Auto jsem koupil pred chvili a nevim jak dlouho tam jsou..ale investice do auta uz byly slusny,tak zas jestli bych je nekupoval zbytecne..je jich prece jen 8..je fakt ze i se mi zda ze obcas za studena sde toci chvilku dyl nez chytne..nebo to muze bejt ten ventil volnovehu?Jeden uz jsem starsi kupoval a dela to porad stejne,je fakt ze nevim jestli byl funkcni..nebo jestli by treba nekdo se stejnym autem nebyl ochotnej z blizkyho okoli pujcit na zkousku,preci jen stoji 8k tak abych ho nekupoval zbytecne..diky za rady,jsem uz fakt zoufalej..jo a taky mi kazdou chvilku i pri mensim drcnuti vypovi sluzbu abs a asc,pak chcipnu auto,nastartuju a po rozjeti zas kpntrolky zhasnou a vse funguje normalne do dalsiho drncnuti..A je nejaky voditko,ze kdyz ten ventil volnobehu odpojim,tak to drzi nejakejch 800otacek a nehapruje to..ale zas strili pri ubrani do vejfuku..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zoufale prosim o radu
PříspěvekNapsal: čtv pro 01, 2011 10:11 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 03, 2009 12:06 pm
Příspěvky: 217
Bydliště: Častolovice city - východní čechy
vítej v klubu. Taky mám V8 a jede super, až na volnoběh. Už jsem měl asi 4xsundaný sání, měnil jsem volnoběžný ventyl, svíčky ,Váhu, prošel jsem komplet elektriku (každej konektor jsem prostříkal kontaktolem), A pořád mi volnoběh šel tak nějak na 500 - 600 otáček a když jsem přijel ke křižovatce tak houpal jak prase, že to někdy i chcíplo. Pak jsem si koupil od Wurthu čistič brzd a stříkal jsem ho po motorovým prostoru, abych zjistil netěsnosti sání.......

A na co jsem nepřišel........ Po nastříkání čističe brzd na zadní stranu sání se zvýšili otáčky ---> netěsnost

Byla KO hadička na regulaci podtlaku palivové lišty... (prý je to častá závada)

Trošku se mi to zlepšilo ale stále to nebylo ono - tak jsem stříkal dál a zjistil jsem že je vadný O kroužek na trubce která vede z odsávání kliky........ O kroužek jsem vyměnil a pohoda.. Volnoběh drží.......
Takže dle mě to bude nějaká netěsnost v sání. Občas byl taky popraskanej vlnovec co vede od váhy vzduchu ke klapce

přeju hodně štěstí. Já s volnoběhem bojoval asi měsíc ;)

_________________
(OO=[][]=OO) E34 520I M50B20
(OO=[][]=OO) E34 525IA M50B25TU
(OO=[][]=OO) E34 540IA M60B40
I´m Dj Pioneer rulezz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zoufale prosim o radu
PříspěvekNapsal: čtv pro 01, 2011 10:25 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 03, 2009 12:06 pm
Příspěvky: 217
Bydliště: Častolovice city - východní čechy
A pokud ti občas nefunguje ABS a ASC, tak to může dělat konektor na snímání rychlosti. Je to konektor, kterej je umístěn pod konektorem volnoběžnýho ventylu - je černej a vezde z pravé palice(po směru jízdy) ze svazku elektriky...... pokud máš automat , tak tam bude ještě konektor na škrtící klapku..


Já když ho měl špatně domáčklej, tak mi ukazovala blbě rychlost a po přejetí nerovnosti se mi rozsvítilo ASC a ještě asi další 2 varovný kontrolky, a vyhodilo mi to Getriebe proramm, protože auto nevědělo kolik jede a automat spadnul do nouzáku...... Může to být koroze v konektoru...Doporučuji veškeré konektory projít kontaktolem a minimálně 10x zapojit a rozpojit , aby se nános oxidace sedřel......



BMW auta mají jedinou vadu....... Bosch a Siemens :idea:

_________________
(OO=[][]=OO) E34 520I M50B20
(OO=[][]=OO) E34 525IA M50B25TU
(OO=[][]=OO) E34 540IA M60B40
I´m Dj Pioneer rulezz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zoufale prosim o radu
PříspěvekNapsal: čtv pro 01, 2011 4:57 pm 
Offline

Registrován: stř lis 30, 2011 11:55 pm
Příspěvky: 4
Diky moc..prave mam i pretesneny ty saci parohy,tak teda jdu hledat hadicky..opravdu dik,hodnotny rady ;) a automat nemam.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zoufale prosim o radu
PříspěvekNapsal: čtv pro 01, 2011 4:58 pm 
Offline

Registrován: stř lis 30, 2011 11:55 pm
Příspěvky: 4
Ale je divny ze to to dela jen pri uplne zahratym motoru na provozni teplotu,az po ujeti cca 10 km..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zoufale prosim o radu
PříspěvekNapsal: čtv pro 01, 2011 11:37 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 03, 2009 12:06 pm
Příspěvky: 217
Bydliště: Častolovice city - východní čechy
ještě to můžou dělat teplotní čidla. Sundáš kryt a jsou zezadu na motoru u přepážky kabiny.....

_________________
(OO=[][]=OO) E34 520I M50B20
(OO=[][]=OO) E34 525IA M50B25TU
(OO=[][]=OO) E34 540IA M60B40
I´m Dj Pioneer rulezz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zoufale prosim o radu
PříspěvekNapsal: ned led 15, 2012 6:26 pm 
Offline

Registrován: stř lis 30, 2011 11:55 pm
Příspěvky: 4
Tak jsem obednal diagnostiku,pac to nic z toho nebylo..a ted zjistuju ze se mi tak za mesic ztrati dve deci chladici kapaliny,coz je asi prdla hlava nebo tesneni co? :-( radost z koupe celkem opada


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zoufale prosim o radu
PříspěvekNapsal: pon led 16, 2012 12:15 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 15, 2009 7:32 pm
Příspěvky: 400
pokud se to neprojevuje jinak, tak může prolínat vodní pumpa nebo nějaká hadice ;)

_________________
Obrázek
323i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zoufale prosim o radu
PříspěvekNapsal: úte led 17, 2012 1:40 am 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 11, 2009 10:38 pm
Příspěvky: 569
charlie9 píše:
Tak jsem obednal diagnostiku,pac to nic z toho nebylo..a ted zjistuju ze se mi tak za mesic ztrati dve deci chladici kapaliny,coz je asi prdla hlava nebo tesneni co? :-( radost z koupe celkem opada


Nutne nemusi byt, to klidne muze byt dira v chladici, nejaka hadicka a pod...Kamarad to resil, bal se hlavy, ale nakonec to byla nejaka hadicka.

_________________
E39 540i


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO