ahoj hele mam taky 525TDS 105kW - stejnej problém jako ty - bylo to takhle koupil jsem tu e34 začátkem zimy s tim že jsem startoval dlouho jak maniak, koupil jsem si žhavičky šest kousků NGK DIESEL POWER (makaj skvěle) vyměnil (sání dolu) poslední svíčka blíž k nádobce dolejvání vody k tý je přístup jak k vejplatě ale povedlo se a ejhle nažhavil brnkl a motor vrněl no ale mám pocit že startér jak dostával kouře a protáčel když byly žhavky špatný tak se domnívám že odešel pastorek snad to ozubený kolečko co točí setrvákem nazývám správně - tak od tej doby se mi sem tam stane při studenym motoru že se jako sekne a i když vypnu klíček tak se jakoby kousne a chrčí. řekl bych že nezapadá. Baterku mam 85mAh je dobrá v ní problém bych nehledal i když stojím 14dní tak drží super mam klimu i el.výbavu slabší zrc.a okna zvládá to a altík krásně dobíjí. Takže ti poradím jdi od startéru. Jinak v zimě v extra mrazech žhavim pokaždý 2x pro jistotu v extrému 3x těch 30sekund nezabije. Ještě mne napadlo jestli ti dobře tlačí čerpadlo když ti to nechce chytit ale nechci říkat nějaký gól tak je to jen mimo mísu. Já měl jen VW GOLFY III cca 10ks a všechno benzín u nafty jsem podruhé první byl GOLF II tu bych ti poradil hned ale jen se dělim o zkušenost. Jinak věřim že kluci z fóra ti řeknou více nebudu se s nima hádat nejsem děda vševěda. Tak když napíše někdo lepší radu budu rád pač se to týká i mě.
Zatim zdary K.VARY Míra
