BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je sob čer 07, 2025 10:56 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob bře 12, 2011 10:42 am 
Offline

Registrován: sob bře 12, 2011 10:06 am
Příspěvky: 16
Zdravím lidičky ...mám pár otázek...už nějaký čas jezdím s mím vysněným autem a a už nemužu dál...musím ho prodat a koupit něco většího a pohodlnějšího hlavně :) Jezdil jsem přez 3 roky v Hyundai Coupe 2.0 pro m to bylo auto do života ale ted už prostě musím myslet na víc a větší ....takže jsem se rozhodl a teda ještě přemýšlím o BMW 530D 135kw a vyhledl jsem si jeden inzerát tady v ČR co by jste na něj řekly...

http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -5/8690563

mám ještě nějaký inzeráty v cizině a nevadilo by mi si pro auto jet do ciziny...ale našel jsem tady takové které se mi líbí výbavou no...má hlavně nezavislé topení což je prý dobrý pro diesla...taky bych asi potřeboval nějaký rady co dodržovat pro diesla a tak...jezdil jsem v pár dieslech ale abych věděl co mám dělat ..třeba to že já bych nastartoval a nechal bych ho klapat a ptak...ale slyšel jsem že to není taky dobrý pro nějaký motory...že by měli hned jet a netočit hlavně...

Díky za odpovědi...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned bře 13, 2011 12:08 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 12:13 pm
Příspěvky: 189
1) K tomu inzerátu:

-na poměry modelu 530d stojí relativně málo- tudíž bych neočekával nějakou extra voňavku, ale běžně opotřebovaný auto, který možná mělo trochu nouzi o péči.
-má facelift přední světla- možná předělaný jen kvůli vzhledu, možná výměna kvůli nehodě- těžko říct, ty fotky tam jsou hodně nekvalitní. Ale pečlivá kontrola stavu karoserie by stejně měla bejt samozřejmostí, tudíž bys měl poškození po nehodě odhalit.
-pokud je nájezd pravdivej (možná jo, vychází to na 225000 km ročně), auto se zrovna nachází v oblasti nájezdu, kdy se o repasi hlásí naftový čerpadlo, vstřiky, občas turbo- tudíž opět důkladná kontrola- motor musí jít jako švýcary a startovat teplej/studenej ihned (co se týče stavu čerpadla, směrodatný je teplý start- ten musí proběhnout ihned, nehrají v něm roli žhavící svíčky, tudíž se neprojeví jejich případný horší stav jako se může stát při studeném startu). Ale pozor, ani ta nemusí všechno odhalit.
-má velký kola, tudíž budou trochu dřív odcházet části podvozku.

Celkově dle fotek se neodvažuju tvrdit téměř nic, je jich málo a bídná kvalitka. Pokud o něm vážně uvažuješ, popros někoho, kdo se v tom vyzná, ať se na to s tebou mrkne a bude jasno hned. Nebo je ještě možnost jet do autorizáku a nechat auto prohlídnout tam- stojí to tuším cca 2 tisíce a máš hned jasno.

2) Nezávyslý topení je obecně fajn u všech motorizací- přijdeš do auta a máš v něm už teplo.
3) Co se týče chování k 3,0d, tak bych hlavně tankoval kvalitní naftu, dával kvalitní olej, nehonil prvních cca 10 km jízdy, po dojetí bych to nechal minutu brumlat na volnoběh a to by mělo stačit. A samozřejmě vyjížděl bych ihned jak po startu zhasne kontrolka tlaku oleje.

_________________
E32 730i
ex E34 520i
ex E30 325e


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned bře 13, 2011 9:42 pm 
Offline

Registrován: sob bře 12, 2011 10:06 am
Příspěvky: 16
tý jo :) děkuji aspon někdo se ozvala napsal to dost přehledně :) jinak zítra se jedu kouknout do hradce cca 1h jízdy na toto :)

http://auto.bazos.cz/inzerat/9307124/BM ... --LPG-.php

co si o tom myslíte ....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon bře 14, 2011 11:16 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 12, 2009 12:13 pm
Příspěvky: 189
Inzerat byl smazan..

_________________
E32 730i
ex E34 520i
ex E30 325e


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte bře 15, 2011 5:01 pm 
Offline

Registrován: sob bře 12, 2011 10:06 am
Příspěvky: 16
jj v sobotu ho tam dal a v neděli jsem mu psal že v pondělí přijedu a v pondělí mi volal že už jezdit nemusím že už píše s novým majitelem kupní smlouvu ... jinak ho mám na mailu tak mohu přeposlat... nebo počky....

Prodám své BMW E39 528i – řadový šestiválec s manuální převodovkou a sekvenčním
# LPG Tartarini. Nádrž 70 litrů, plnění ve víčku nádrže. Spotřeba plynu 9-14
# l/100km, podle způsobu jízdy. Barva Avusblau metalic. Rok výroby 1996, najeto
# 270 000 km. V roce 2006 (180 000 km) dovezeno z Německa, do té doby vedena
# servisní knížka. Poslední rok a půl ježděno převážně na dlouhé trasy (ČR –
# Německo , Švýcarsko). Ekopoplatek byl zaplacen. Povinné ručení za 5600 Kč/rok
# bez ohledu na bonusy (v případě zájmu dám kontakt).
#
# Výbava: centrální zamykání s dálkovým ovládáním, el. střešní okno, el. sluneční
# clona (rolo), el. okna, el. zrcátka – vyhřívané a automaticky stmívací, mlhovky,
# senzor deště, vyhřívané sedačky, radio BMW Business s palubním počítačem
# (spotřeba, dojezd apd.), DSP audio systém (10 Reproduktorů + subwoofer) , CD
# měnič na 6 CD v kufru, 2-zónová klimatizace (Klimatronic), ostřikovače
# světlometů, protiprokluzový systém ASC…. + standartní výbava E39
#
# Pěkné a spolehlivé auto s nízkými náklady na provoz (LPG).
#
# Prodávám z důvodu stěhování do zahraničí.
#
# Fotky jsou z března 2011 (aktuální stav).
# Otázky telefonicky nebo e-mailem.
#
#
# Jméno:
# Telefon:
#
# Lokalita:
#
# Cena: Jiří
# 776030635
#
# 500 09 Hradec Králové
#
# 69 000 Kč

a fotky jsem jdou nahrát???


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO