1) K tomu inzerátu:
-na poměry modelu 530d stojí relativně málo- tudíž bych neočekával nějakou extra voňavku, ale běžně opotřebovaný auto, který možná mělo trochu nouzi o péči. -má facelift přední světla- možná předělaný jen kvůli vzhledu, možná výměna kvůli nehodě- těžko říct, ty fotky tam jsou hodně nekvalitní. Ale pečlivá kontrola stavu karoserie by stejně měla bejt samozřejmostí, tudíž bys měl poškození po nehodě odhalit. -pokud je nájezd pravdivej (možná jo, vychází to na 225000 km ročně), auto se zrovna nachází v oblasti nájezdu, kdy se o repasi hlásí naftový čerpadlo, vstřiky, občas turbo- tudíž opět důkladná kontrola- motor musí jít jako švýcary a startovat teplej/studenej ihned (co se týče stavu čerpadla, směrodatný je teplý start- ten musí proběhnout ihned, nehrají v něm roli žhavící svíčky, tudíž se neprojeví jejich případný horší stav jako se může stát při studeném startu). Ale pozor, ani ta nemusí všechno odhalit. -má velký kola, tudíž budou trochu dřív odcházet části podvozku.
Celkově dle fotek se neodvažuju tvrdit téměř nic, je jich málo a bídná kvalitka. Pokud o něm vážně uvažuješ, popros někoho, kdo se v tom vyzná, ať se na to s tebou mrkne a bude jasno hned. Nebo je ještě možnost jet do autorizáku a nechat auto prohlídnout tam- stojí to tuším cca 2 tisíce a máš hned jasno.
2) Nezávyslý topení je obecně fajn u všech motorizací- přijdeš do auta a máš v něm už teplo. 3) Co se týče chování k 3,0d, tak bych hlavně tankoval kvalitní naftu, dával kvalitní olej, nehonil prvních cca 10 km jízdy, po dojetí bych to nechal minutu brumlat na volnoběh a to by mělo stačit. A samozřejmě vyjížděl bych ihned jak po startu zhasne kontrolka tlaku oleje.
_________________ E32 730i ex E34 520i ex E30 325e
|