Draku,musím se přiklonit k příspěvku víše od archeologa,spojka je jak brzdy a musí si sednout akorát né po 10.ti šlápnutích,ale 2000 km asi dostačuje. Hlavně to není tvůj problém,páč čtu že ti boy jdou a vše je spojkově O.K!
Nechci dělat chytrýho,ale místo spekulování tady ve fóru jsi mohl zkouknout ten ASC/čkovej konektor protože........těžko takhle po dopisování se to diagnostikuje hóóódně blbě ta příčina a tak vycházím s vlastních zkušeností co jsem já osobně zažil (a né známej kámoše prej bla...bla....bla!)
Kámo....logicky to vyplívá s tím co píšu v prvním příspěvku: když stojíš na místě připravenej to někde vohnout driftem tak co uděláš? vypneš ASC,protůruješ to a v takovejch 3000-3500 ot/min tam tu spojku rychle pustíš,je to tak? pokud né a otáčky takový nemáš tak pak to nevohneš nikdy a ASC je v pořádku!
Né kecám (sem blbej,co) prostě a jasně - z místa když to odpaluješ tak víš jakej štorc dostává ten motor???? Nakloní se vlastně prudce do boku a nebejt silentbloků, tak ti udělá normálně kotrmelec pod tou kapotou! udělej si takovej testík a při otevřený kapotě a zatažený ručce na fest zařaď 1.ku a jako když se chceš rozject a sleduj (vzhledem k roku 96 ty silentbloky maj nárok na to bejt utahaný) ten motor jak se kurevsky nadzvedává a jde do skorokotrmelce a podrž to až pokud ti to vlastně ten motor neveme a chcípne ti to jak ženský v kopci. Fakt to musíš podržet do chcípnutí,jen tak je tam ten max. náklon jako když to někde votáčíš bokem ato je ještě hovno oproti tomu když tam tu spojku pouštíš "natvrdo"! Tady v testíku to naopak pouštíš jakoby "na klouzáka". TOhle si zopakuj i na zpátečku,to se ti zase naklání motor na druhou stranu vlastně a podle toho jak na vše koukáš škvírkou u otevřený kapoty tak platí následující: na kterou stranu se motor naklání víc,tak na protější je ten špatnej silentblok (pokud se naklání o dost víc z pohledu řidiče do prava,K.O. silentblok je levý a naopak). No a pak když při průjezdu nějakym vracákem,nebo sjezdu z dálnice to pustíš do driftu tak ať to jen utrhneš na jen vyšlápnutí spojky,nebo podřazuješ nikdy tam není a nebude takovej štorc jako je při tom když to chceš utrhnout z místa. A tak podle toho co píšeš ,že průjezdy jsou O.K. a z místa nic odvozuju s přihlédnutím na to že jednou se ten motor štorcuje na max a po druhý (za jízdy) ne, (teda jo,ale v normě a o hodně méně než na místě) a zohledním ten fakt jak natěsno je konektor ASC u haubny a propočítám to všechno dohromady vč. těch silentbloků a pokud jsou původní tak budou (jeden určitě) v háji a nemusí bejt ani utrženej dávaj se tam totiž silentbloky s "olejovym" jako tlumením rázů a tak stačí aby byl vyteklej a už se motor naklání dost na to, aby ty dráty u ASC o tu kapotu byly v okamžik toho štorcu motoru dostatečně skříplý a mohlo to pak dělat tu samou závadu co ty tady popisuješ a s čím jsem se taky setkal. Hlavně draku, tohle je má domněnka k závadě s tim ASC, protože nechci nějak chytračit v tom jak vše do detailu rozepisuju a vysvětluju,chci ti touhle cestou jen poradit o MOŽNÝ příčině tvé závady a samozřejmě vím že celej problém může bejt nakonec studeňák v pojistkovce
Nadruhou stranu ty moje rady jsou bez investice a jdou realizovat třeba před Tescem na parkovišti v obleku a kravatě

! Neradím o něčem s čím bych se už někdy nesetkal,ani nedávám rady typu " ty vole,jedině na diagnostiku jinak nic nezistíš,to je prostě samá elektronika krávo" tak to taky nedávám takový rady k nezaplacení (většinou si všimni ti tvrděj tyhle kecy tvý známí co už měli takovejch aut a tak vlastně to vše znaj)
Asi už píšu jaksi mimo téma ale nediv se,smolim to tu už asi dvě hoďky páč to tu ťukám 2.-max. 3. prstama jelikož nejsem "kancelářská krysa" a už z toho blbnu!!!! Ale Vy,kdo to teďka ještě čtete......když to člověk tak vezme,že jo! Že je to pravda o radách k nezaplacení od kamarádů co už měli táááákovejch auťáků. najde se někdo tady kdo to čte??? Dejte mi plííís vědět ,nebo jen já mám takovej okruh známých. Nééé totiž at to vim jestli jsem vlastně blbej třeba já a nebo oni?!?!
Konec...čau....už nemůžu....každopádně zkoukni ten konektor u toho ASC,to je vše co jsem ti chtěl tady říct!