BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je čtv čer 19, 2025 6:14 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: E46 320d - netáhne, vysoká spotřeba
PříspěvekNapsal: ned bře 21, 2010 9:56 pm 
Offline

Registrován: čtv bře 04, 2010 10:27 pm
Příspěvky: 5
Zdravím,

mám 320d 100kW. Auto vůbec netáhne, i když mám plyn na podlaze, tak se mu vůbec nechce zrychlovat. Byl jsem na diagnostice s výsledkem - "Regul. obvod recirkulace výfuk. plnů - odchylka regulace". Vyměnil jsem vzduchový filtr, vyčistil EGR ventil, zkoušel jsem vyndat váhu vzduchu.

Bojím se, aby to nebylo turbo. Protože to vypadá, jako kdyby turbo vůbec nesepínalo. Auto se svižně rozjede akorát na jedničku. Na vyšší převodový stupeň jako kdyby turbo seplo akorát mezi 2500 a 3000 otáček - a to jenom někdy.

Navíc je vysoká spotřeba - nad 10 litrů.

Dá se jednoduše zjistit, že je turbo nefunčkní?

Prosím poraďte, nevím si rady. Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv bře 25, 2010 8:48 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 18, 2009 3:14 pm
Příspěvky: 641
Bydliště: Slezsko
Ten topic už tu jednou je mám ten pocit.. :!:
Jinak vypadá to na turbo . A taky už jsem slyšel o prasklých intercoollerech. A zvuky to nějaké divné vydáva?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát bře 26, 2010 1:17 pm 
Offline

Registrován: čtv bře 04, 2010 10:27 pm
Příspěvky: 5
Zvuky to žádné nevydává, možná je motor trochu hlasitější, ale jenom nepatrně


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned bře 28, 2010 3:57 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 27, 2009 7:34 am
Příspěvky: 239
Bydliště: Plzeň
To máš těžký,ale jestli motor běží pravidelně a přesto to nejede tak turbo klidně nemusí fungovat. Může bejt zapečený. Jestli funguje nebo ne nevim jak hned jednoduše poznat. Možná způsobit menší netěsnost třeba povytaženim hadice někde mezi sánim v motoru a turbem např. v intercooleru. Tu hadici radši nějak utahni třeba křivě protože když nebude držet tak vyletí. Jakmile by turbo zvětšilo tlak tak by to tam mělo silně začít foukat směrem ven. Pokud je turbo KO bude to vzduch pouze nasávat. Ta netěsnost nesmí být moc velká aby ti motor vůbec běžel a připomínam, že je to jen muj nápad a podle mě teoreticky to jde takto ověřit, ale určo to neni běžnej postup takže jen na vlastní nebezpečí.)
Pokud se ti s tim chce laborovat tak je možnost měřit tlak přímo v sání budíkem. Musel bys ale vědět jak velký maximální plnící tlak je od výrobce nastavenej. Jináč všechno co popisuješ mi skutečně připadá, že ti turbo nejede.
Taky můžeš turbo demontovat a poznáš hned jestli je KO :)
Já na ty nový motory nejsem odborník. Znam jen turba ze starý školy kde byla jen westgate a 1 podtlak a to bylo celé řízení turba. Jak je to v těhle popelnicích navíc naftovejch vůbec netušim:)
Svěřit auto nějakýmu odborníkovi by bylo asi vhodnější.
Jenže odborník se v čr špatně hledá...je to tu samé prase co jen kurví auta. Dal bych na reference od lidí kde dělají dobře.

_________________
E34 540i
E34 535i
Scorpio 2 combi 2.3i Ghia


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO