Woody88 píše:
Ahoj,dnes ráno po delší době slušně mrzlo a vyskytl se problém.V 5:20 jsem nastartoval bawo(E36 316i) a šel škrábat skla od zmrazků,auto vpohodě točilo na volnoběh,po 2 minutách jsem měl práci hotovu tak že vyjedu do práce,při lehkém stlačení plynu(stále volnoběh) se autí nějak zakuckalo z výfuku se více zakouřilo(to mi říkal otec který byl vzadu a přicházel k autu,nevím z výfuku se v zimě tak nějak kouří více,neviděl jsem nemůžu soudit)a otáčky mi začaly skákat tak 400-1200 cca.,vyjel jsem,auto jelo normálně,po zhruba necelých 3km mi auto začlo cukat při plynulé jízdě na 3ku a poté při zpomalení a podrazeni mi zdechlo,na druhý pokus jsem nastartoval a dojel na parkoviště před práci.Příčina? Lambda sonda,sání,váha vzduchu,něco s motorem?co na to říkáte?
Citace:
tak možných příčin je víc. Trochu ti to tady rozepíšu:
A) lambda sonda (dražší příčina): zkus ji odpojit a uvidis, jestli se to zlepsi sice to zacne zrat tak 12/100 ale zjistis, jestli neni odpálená.
B) Zavíráš v zimě přes noc klimatizaci? popř. Větrání? Jednou se kamošovi stalo, že ji v mičce nezavřel a natekla mu voda i do auta, a po chvilce jízdy otáčky kolísaly mezi 100- 5500 ale hrozn+ě rychle, a pak to chcíplo.
C) nejlevnější varianta. Propustnost vzduchového filtru, Kdyžtak ho vyměň