NIKITESS píše:
Lukinshooter píše:
Už je to vyřešeno

EŘJ se utopila. Už je objednaná nová. Četl jsem že jsou ty schránky náchylné na kondenzaci vody a taky jsem se o tom přesvědčil

To jak se mohla utopit RJ, kdyz je pekne schovana?

takze se to vyresilo vymenou jednotky? a jak si na to prisel

Tez mam po mrazech nejaky problem se vstrikovanim...a myslim, ze je to jednotkou...

Ahoj, není až tak pěkně schovaná jak se zdá

, stačí, když Ti pořádně nedolíhá těsnící guma pod kapotou, jako se stalo u mě, pak má voda pěknou a skoro jedinou cestu. Jak jsem již ale zmiňoval, bylo to při lokálních velkých deštích, kdy za hodinu napršelo tolik vody, co průměrně za jeden měsíc. Takže si dovedeš představit co bylo na cestách. Každopádně, v motoru voda nebyla, svíčky byly čisté a semtam to startlo a semtam ne a chod motoru byl nepravidelný. Šel jsem po elektrice, když jsem otevřel schránku s EŘJ, našel jsem stopy po vodě no a po rozdělání jednotky jsem našel pořádně zaoxidovaný tišťák. Pomohlo ho vyčistit, ale už se nepodařilo zachránit výstup na pravou polovinu budíků - tj. neukazovaly otáčky, teplotu motoru a ekonoměr. EŘJ mě starší vyšla na 1400kč včetně poštovného

Kolega mi to pak načipoval ke klíči a vše je ok
