Dulezita drobnost, ET. Je to posunuti kola smerem ven nebo dovnitr. Mensi ET znamena vice ven, bezna hloubka pro e46 je ET47. Do ET35 nemas problem, cokoli pod je nutna uprava pro zapis do TP. Kola by meli mit TUV certifikat, jinak nebrat. Zapis bez TUV Gutachten je skoro nemozny a stoji i dost penez. A predpoklad bez TUV je, ze na kole jsou vyrazena dalsi cisla jako zatezovy index apod. Neni nutne, pokud na nich najdes KBA a nejake cislo.
Me nova kola se zapisem a pneu stali skoro 30.000,- ale vim, ze mam kvalitu co vydrzi ceske silnice PLUS vse v TP jak ma byt, takze pri nehode me zadny pojistovak nebude buzerovat kvuli nezapsanym kolum. Nedoporucuji levne alu. Kola se krouti a kazdy rok s nima muzes jezdit na rovnani a vyvazovani. Samotny zapis stoji do 1.000,-
Ale pokud te nejaky zapis nezajma a chces to mit proste jen "husty", tak staci vedet 5x120 a ET ne mensi nez 25. Sice budes s ET25 mlatit kaminky ze silnice do plechu od podbehu a mozna ostatnim na jejich auta, ale to je asi jedno
