Huhla píše:
Zdravím vás,mám takový zajímavý problém.Po ujetí několika tisíc km mě šel olej do vody,tak sem vyměnil těsnění pod hlavou.Vše se zdálo být v pořádku,ale po ujetí 1000 km se mě to stalo znovu,tak jsem vyměnil i výměník olej-voda a pořád je to stejné.Zajímavé na tom všem je,že teplota motoru je uplně normální a nepřehřívá se to (věc druhá, teplota v normálu,auto netopí

) čili řečeno olej mizne a nádobka je plná "blata" ! Jedná se o vůz BMW 330d 135 Kw a rok je to 2003. Budu moc rád za každou radu a pomoc,díky...
Minulý týden jsem dovezl BMW 330d 135 kW z německa. Ve vodě byly zbytky oleje, prodejce mi vysvětlil, že měnil těsnění pod hlavou a výměník a je třeba pouze vyčistit systém chlazení. To jsem udělal a olej mi vlítnul do vody zase. Jsou natlakované hadice, ale olej se z motoru zatím neztrácí, taky nejezdím. Můj mechanik říká, že bude asi prasklý blok motoru.Dejte mi někdo naději, že nebudu muset měnit motor!!!