Minulý týden jsme s kámošem měnili brzdovou kapalinu na mé E36. Dělali jsme to klasicky napumpováním + podržením pedálu a poté povolením odvzdušňovacího šroubu. Takový postup je napsán v "Jak na to". Ovšem taky tam je napsáno: "Pokud hladina brzdové kapaliny ve vyrovnávací nádržce při odvzdušnění příliš klesne, dojde k nasáti vzduchu, který vnikne do hydraulického čerpadla ABS. Brzdy pak musíme nechat odvzdušnit v odborném servisu." To jsem zaregistroval pozdě a při práci na první brzdě nám kapalina klesla až na samé dno nádržky. No nic, dolili jsme full a i tak jsme udělali postupně všechny 4 kola.
Otázka zní jak se pozná zavzdušnění toho čerpadla ABS?? Auto mi připadá, že brzdí stejně jako před tím, pedál zabírá už od shora a ABS je taky funkční (minulý týden tu byl ještě sníh na cestě, tak to šlo krásně otestovat), akorát mi připadá, že se zvýšila frekvence úderů do pedálu, ale to může být i placebo efekt - prostě mi to nedá spát, že nám ta kapalina v nádržce poklesla až na dno...
_________________ 
|