Ahojte kamarádi, takže začnu, kamarád přivezl toto autí s problémem viz. nahoře jelikož je to můj druhej bmw v opravě tak mé postupy:
1. přišel s tím, že se mazlily s čerpadlem a povedlo se jim utrhnout kablíky, naštěstí jen na potík k hladině paliva, takže to jsem dal do kupy, čerpadlo rovnou krokodýlkama odskoušel zda točí a lupnul ho zpět do nádže a zašrouboval plastovou zátkou
2. první start: takže když se otočí klíčkem do polohy, kdy by mělo čerpadlo natlakovat, nic není slyšet, tudíž jsem prolezl relátko v motorovém prostoru, nejdřív jsem testnul přímo patici, tak že jsem proměřil 30 svorku a kostru auta, zda jde štáva ta byla OK, potom jsem drátkem propojil dle standardu sv.30 a sv.87, při odpojené přívodní hadici do pal.rampy čerpadlo krásně během sekundy nasálo, tudíž jsem dal relátko zpět a při sepnutí stejných kontaktů přímo v patici se dělo to sáme, takže dobře.
3. takže když nejde nastartovat tak asi nějaké čidlo, nejlépe indukční, které při točení klikovkou bude spínat i pal.čerpadlo, tak jsem juknul na to klikovkové a ejhle obroušené od indukčního kola se střívkama venku, nevím jak se to povedlo, ale bylo kaput, takže jsem ho vyndal sice tak po 20 minutách páčení, poklepávání apod, ale nakonec celé venku bez odvrtávání.
4. Takže teďka čekám, až si kamarád doveze nové, namontím ho tam a snad se to nakopne a když ne, tak budu čekat na nějaké typy co ještě proměřit a zkontrolovat, které klidně můžete už psát třeba hned
a.) zda se opravdu spíná čerpadlo jenom při točení klikou s následným indukováním skrz čidlo,
b.) zda není bloklej immo
ale to uvidím až dodá čidlo
tak zatím děkuji za utvrzení mých poznatků a omylů a přeji pěkný den
