BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je ned čer 08, 2025 1:24 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv srp 19, 2010 8:37 pm 
Offline

Registrován: čtv srp 19, 2010 8:10 pm
Příspěvky: 2
Ahojte kamarádi, takže začnu, kamarád přivezl toto autí s problémem viz. nahoře jelikož je to můj druhej bmw v opravě tak mé postupy:
1. přišel s tím, že se mazlily s čerpadlem a povedlo se jim utrhnout kablíky, naštěstí jen na potík k hladině paliva, takže to jsem dal do kupy, čerpadlo rovnou krokodýlkama odskoušel zda točí a lupnul ho zpět do nádže a zašrouboval plastovou zátkou
2. první start: takže když se otočí klíčkem do polohy, kdy by mělo čerpadlo natlakovat, nic není slyšet, tudíž jsem prolezl relátko v motorovém prostoru, nejdřív jsem testnul přímo patici, tak že jsem proměřil 30 svorku a kostru auta, zda jde štáva ta byla OK, potom jsem drátkem propojil dle standardu sv.30 a sv.87, při odpojené přívodní hadici do pal.rampy čerpadlo krásně během sekundy nasálo, tudíž jsem dal relátko zpět a při sepnutí stejných kontaktů přímo v patici se dělo to sáme, takže dobře.
3. takže když nejde nastartovat tak asi nějaké čidlo, nejlépe indukční, které při točení klikovkou bude spínat i pal.čerpadlo, tak jsem juknul na to klikovkové a ejhle obroušené od indukčního kola se střívkama venku, nevím jak se to povedlo, ale bylo kaput, takže jsem ho vyndal sice tak po 20 minutách páčení, poklepávání apod, ale nakonec celé venku bez odvrtávání.
4. Takže teďka čekám, až si kamarád doveze nové, namontím ho tam a snad se to nakopne a když ne, tak budu čekat na nějaké typy co ještě proměřit a zkontrolovat, které klidně můžete už psát třeba hned

a.) zda se opravdu spíná čerpadlo jenom při točení klikou s následným indukováním skrz čidlo,
b.) zda není bloklej immo
ale to uvidím až dodá čidlo


tak zatím děkuji za utvrzení mých poznatků a omylů a přeji pěkný den :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon srp 23, 2010 7:34 am 
Offline

Registrován: pon srp 16, 2010 7:31 pm
Příspěvky: 27
Tak pro začátek by jsme se dostal k čerpadlu a dle pinů by jsem dvěma drátky na baterce vyzkoušel zda vůbec funguje. Je to na 10min a vyřešíš tím většinu problémů.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv srp 26, 2010 4:12 pm 
Offline

Registrován: čtv srp 19, 2010 8:10 pm
Příspěvky: 2
Chlape stačí si přečíst že to je to první co jsem udělal, ale jinak dík, nejsem amatér takže čidlo je namontnuto, řídící jednotka dostává siglály, šťáva pěkně proudí skrz svorku 87 na čerpadlo a z hadičky do rampy pěkně lítá benzin a pak pěkný start a nakonec kluk s tím odjíždí a najednou ex, tak jsem změřil zase napětíčka a vše v poho a nakonec prozměnu odešlo čerpadlo no takže až bude čerpadlo tak snad to bude v pohodě a autí se už konečně zbavím ale to jsou jen maličkosti oproti generálkám motoru apod,,,



takže lidičky děkuji za odpovědi a přeji spousty tisíc km bez nehod :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob srp 28, 2010 9:48 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 15, 2010 8:56 pm
Příspěvky: 71
Tobě taky a kdyby něco,tak napiš pokud budeš chtít poradit.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO