BMW fórum

Diskusní fórum přátelů značky BMW a automobilů obecně

 

Právě je pon čer 17, 2024 4:34 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přehřívání 520i
PříspěvekNapsal: pon dub 12, 2010 8:05 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 12, 2010 7:57 pm
Příspěvky: 23
Zdravím všechny. Mám problém. Stalo se mi, že jsem jel domů a po cestě mi z ničeho nic stoupla ručička teploty motoru na červené pole. Potřeboval jsem dojet kousek na místo kde bych mohl auto odstavit, ale než jsem tam dojel, tak byla ručička opět na svém místě v polovině budíku. To bylo ve městě. Po cestě jsem to dále sledoval a stalo se mi to ještě dvakrát, ale už za městem. Z ničeho nic vyskočila na červené pole a asi za minutku zase spadla zpátky. Jel jsem normálně na pětku asi 90km/h plynulou jízdou. Když jsem dojel, tak jsem otevřel kapotu a nic zvláštního mi tam nepřipadlo. Žádnej kouř, kapaliny v chladiči mám dost, tak nevím co by to mohlo být. Nenapadá vás něco? Prosím poraďte. :( Jedná se o BMW 520i E39, r.v. 1998.


Naposledy upravil Straider dne pon dub 12, 2010 9:20 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přehřívání 520i
PříspěvekNapsal: pon dub 12, 2010 8:33 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 11, 2009 12:02 am
Příspěvky: 149
Bydliště: Brno
zavzdusneny ?

_________________
BMW E36 325i Coupe 9/1993, Mauritiusblau Metallic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přehřívání 520i
PříspěvekNapsal: pon dub 12, 2010 9:03 pm 
Offline

Registrován: úte úno 02, 2010 1:05 pm
Příspěvky: 307
nemůže být špatné čidlo,co BC,nepsal něco? Nebo jak psal Maysner,může být zavzdušněná...

_________________
BMW E34 525i 24V The best of BMW..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přehřívání 520i
PříspěvekNapsal: pon dub 12, 2010 9:15 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 12, 2010 7:57 pm
Příspěvky: 23
Zavzdušněný? To netuším - jak bych tomu mohl pomoct? A co se týče BC tak ten mi nic nepsal. Jen se rozsvítilo to červené pole oznamující vysokou teplotu nebo přehřátí motoru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přehřívání 520i
PříspěvekNapsal: úte dub 13, 2010 12:10 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned říj 18, 2009 3:14 pm
Příspěvky: 641
Bydliště: Slezsko
Jo to vypadá na zavzdušněné. A jak tomu pomůžeš? Najdi odvdušňovací šroub. Zahřej motor až bude ručička teploty uprostřed a ten šroub povol. Měl by být na chladiči vedle víčka kde se leje chladící kapalina. Ale nevím jak to maj E39ky. Pak mě ještě napadá odchazející pumpa, nebo kouslej termostat. Ale no.1 to zkus odvzdušnit.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přehřívání 520i
PříspěvekNapsal: úte dub 13, 2010 1:13 am 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned pro 27, 2009 7:34 am
Příspěvky: 239
Bydliště: Plzeň
já bych řek, že ti bud odešlo čidlo a nebo tam máš někde skrat na kabelu od toho čidla a spojuje se ti s kostrou. Kdybys měl ručičku v červenym a ještě svítila kontrolka tak už by to vařilo jako polívka, kdyby to ukazovalo správně.
No může být chyba i přímo v budíkach.

_________________
E34 540i
E34 535i
Scorpio 2 combi 2.3i Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přehřívání 520i
PříspěvekNapsal: úte dub 13, 2010 6:54 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 12, 2010 7:57 pm
Příspěvky: 23
Tak se to asi dovršilo. Ráno jsem jel do práce, dojel jsem asi 15 km k benzínce a pak už jsem nenastartoval. Motor točil, baterka OK, ale prostě to nenaskočilo. Takže jsem to dal do servisu a modlím se, aby to bylo něco hodně levnýho. Např. ta kostra nebo tak něco. Hlavně aby to nebyla třeba hlava válců. Pak dám info jak jsem dopadl. Každopádně díky moc za příspěvky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přehřívání 520i
PříspěvekNapsal: sob dub 17, 2010 5:20 pm 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 12, 2010 7:57 pm
Příspěvky: 23
Zdravím, tak už jsem si vyslechl verdikt. Odešlo mi palivové čerpadlo. Proto jsem už nenastartoval. Akorát si nějak nemůžu dát dohromady palivové čerpadlo a teplotu motoru. Co to má společeného? Jedině snad nějaký skrat a ten způsobil kolísání ručičky teploměru. Jinak nevím.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO