BMW fórum
http://www.bmwforum.cz/

520i immobilizér (jak ho obejít)
http://www.bmwforum.cz/bmw-5er-f15/520i-immobilizer-jak-ho-obejit-t1435-10.html
Stránka 2 z 2

Autor:  smoukyy [ pát kvě 06, 2011 9:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 520i immobilizér (jak ho obejít)

tak co stim ?

Autor:  Fx323i [ ned kvě 08, 2011 7:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 520i immobilizér (jak ho obejít)

Začal bych tím, že bych sundal kastlík a zjistil, co tam vlastně máš. Bez toho je to věštění z kávové sedliny.

Autor:  grochi007 [ pon kvě 23, 2011 8:34 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 520i immobilizér (jak ho obejít)

potřebuju poradit mám E39 tds 97 rok,motor točí ale nechytne,čerpadlo nedává naftu,je možné že to dělá imobilizér,auto odemlnu jen klíčem origo dálkový nějak nefunguje! díky

Autor:  Fx323i [ pon kvě 23, 2011 11:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 520i immobilizér (jak ho obejít)

grochi007 píše:
potřebuju poradit mám E39 tds 97 rok,motor točí ale nechytne,čerpadlo nedává naftu,je možné že to dělá imobilizér,auto odemlnu jen klíčem origo dálkový nějak nefunguje! díky


Jestliže je auto po 3/97, pak je možné, že je rozpárovaná jednotka imobilizéru s jednotkou motoru. Pokud točí a nechytne a příčina je v imobilizéru, znamená to, že jednotka imobilizéru poznala klíč, ale jednotka motoru nepozná jednotku imobilizéru. Příčin ale může být řada, nejen imobilizér.

Autor:  grochi007 [ pon kvě 23, 2011 11:49 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 520i immobilizér (jak ho obejít)

měnil jsem totiž motor a dal jsem tam z e36!! jak mám ted postupovat?

Autor:  Fx323i [ stř kvě 25, 2011 3:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 520i immobilizér (jak ho obejít)

A měnil jsi i jednotky?

Autor:  grochi007 [ pát kvě 27, 2011 10:29 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 520i immobilizér (jak ho obejít)

neměnil,a kterou jednotku máš namysli?

Autor:  Fx323i [ ned kvě 29, 2011 1:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: 520i immobilizér (jak ho obejít)

Předpokládám problém v rozdílu v zapojení motorové elektriky. Zvlášť jestli motor pochází z auta do 12/94. Máš možnost ověřit, z jakého roku je motor? Pokud jsi neměnil jednotky, ale jen fyzicky motor, přijde mi to jako nejpravděpodobnější možnost závady.

S imobilizérem mají něco společného jednotky DDE (u dieselu jednotka motoru) a EWS2 nebo EWS3 (do E39 se dávaly obě podle roku výroby).

Autor:  DJ.Versace [ pon čer 13, 2011 12:54 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 520i immobilizér (jak ho obejít)

Gummidek píše:
HonzikJan2 píše:
Odkud jsi? Pokud z Prahy, tak pokud vyndáš jednotku imobilizéru, můžeme ti udělat čip.
nebo i víc čipů, aby se ti tohle už nestalo


No to je problém jsem z Brna. Ještě bych rád věděl kde tu jednotku immo najdu. A kolik by to stálo?


Hele tak asi takhle, nenasel jsem kde ta jednotka je... takze:

Jednotka je pod palubkou bud na strane ridice nebo strane spolujezdce (u E34 z hlavy nevim, u E39 je u spolujezdce za odkladaci schrankou, u E46 u ridice pod A-sloupkem, u E36 za kastlikem spolujezdce). Poznasš ji podle velkeho tlusteho 15pinoveho konektoru, ktery se zajišstuje nasunutim plastoveho dilu z boku. V roce 95 se davaly dva typy teto jednotky: Bud s hlinikovou krabickou, nebo cernou plastovou krabickou.

Samostatny cip 900 Kč, pokud bys chtel udelat i klic, tak 500 Kc za samostatny cip a 1100 Kc za vybroušsni klic s cipem.




Pokud by jsi to chtel, musel by jsi poslat jednotku EWS a klic .. kuli vybrouseni postou k nam a my ti to pak poslat z5 .. pokud si nechces udelat vylet ;)[/quote]


Zdravím já bych měl zajem, chtěl bych rozchodit dalkové ovladání v klíčku ? Kam bych se v tydnu mohl zastavit ?

Díky

Autor:  David0810 [ stř bře 22, 2017 11:36 am ]
Předmět příspěvku:  Re: 520i immobilizér (jak ho obejít)

Bmw e34 1995 byl tam motor m50b20 vanos,
Dal jsem tam motor m50b25 bez vanos z roku 1991 i s řídící jednotkou + kabeláž, starter točil motorem ale nešla jiskra na svíčky ani nešlo palivo, čerpadlo netlacilo, tak jsem sehnal elektriku z e34 b25 bez vanos z roku 1991 aby to komunikovalo,
Přehodil jsem el. svazek, dal baterku, otočil klíčem kontrolky se rozvistili, starter začal točit, po par otockach sem vybil baterku, vypojil sem, dal jinou nabitou, byl cejtit benzín, tak sem dotahl hadicku k vstřikování, takže to už tlacilo benzín oproti před tím, no a připojil jsem baterku otočil klíčem kontrolky svítí ale starter neotoci, tak jsem zjistil od ostatních že mám najit ews-imobilizér, vypojil jsem baterku, vypojil jsem konektor od ews-imobilizér prestrihnul jsem piny 1 a 3 a spojil, tak mi to bylo řečeno, a nic, měřil jsem jestli jde proud do motoru a jde,
Někdo nějaké nápady ? Nebo někomu přivezu jednotku, mám i původní z m50b20..

Stránka 2 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/