BMW fórum
http://www.bmwforum.cz/

Zástavba M30B35 místo M50B20
http://www.bmwforum.cz/bmw-5er-f15/zastavba-m30b35-misto-m50b20-t664-40.html
Stránka 5 z 5

Autor:  Blackie [ čtv úno 11, 2010 9:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba M30B35 místo M50B20

Já to věděl,že sem to viděl na tomhle foru....

TO plech: Kdy nám představíš svou sedmici v klubovkách? :D

Autor:  Plech [ čtv úno 11, 2010 11:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba M30B35 místo M50B20

Možná nějaký základní info plus pár fotek zejtra nahodim, pokud zbyde čas a bude ještě světlo na focení :-)

Autor:  elektrik [ sob úno 13, 2010 5:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba M30B35 místo M50B20

Loki píše:
bo já si seženu M52b28 bo jaký to mělo označení a broulovi dám M50b25 ... ikdyž ten můj jede krásně od 2000 ot/min po čipu (předpředchozí majitel) a teď etě vačky ... mno sem spokojen ... ae něco většího by se taky líbilo ...

měl bych prosbičku nesvez by mě někdo v autě s V8mou? popř jesli by mě vůz půjčil docela by mě zajímal průběh V8my pořádně sem se v tom etě nesvez ...


Já tě svezu až nebude sůl:) Nevim odkud seš já z Plzně :shock:

Autor:  elektrik [ sob úno 13, 2010 8:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba M30B35 místo M50B20

Motor M30 je sice starší koncepce a možná právě proto je to takovej držák. Litrovej výkon je zde kolem 60 koní což je poměrně málo a timpádem neni moc namáhán a jeho výdrž je přímo až abnormální. Troufam si říct, že je mnohem kvalitnější než nějakej M50.
Jezdim s nim denně a tomu motoru na 100% věřim. Je to neskutečnej tahoun. Šlape jak hodinky a za 40000 km sem na něj ani nešahnul.Jen výměna oleje. Dokonce ani svíčky sem neměnil což je teda už napováženou. A vim, že když je vytočim tak bude jedna jako druhá krásně růžová. Motor má najeto 260000 a přitom se chová jak kdyby měl čtvrtinu.
Co se týká ještě těch výkonů tak zde jasně dominuje M30B35. S autem se naprosto bez problémů nechá jezdit mezi 1700 a 2300 otáček a při takové jízdě vykazuje poměrně nízkou spotřebu. I při tak nízkých otáčkách a sešlápnutí plynu ten motor hned vyrazí vpřed třeba i na pětku.
Ale to neni potřeba. Každej si tam radši foukne trojku a jakmile má motor přes 4000 otáček tak jde jak katrpilar až do omezovače.
Skutečný tah do sedačky začne opravdu až nad těma 4000 otáčky a tu akceleraci podtrhuje i silné sání vzduchu do motoru.
Líbezný šestiválcový hluboký projev z velkoobjemového motoru dodává pocit ohromné síly.
U mě jasně tento motor vítězí nad nějakou ufuněnou m50 která do 3000 otáček nemá sílu ani na to aby udržela rychlost do kopce.
Dát jí ještě chip a posunout omezovač o 500 výš tak to pojede ještě víc. S tim nemam tedy zkušenost ale lidi si to dost chválej.

K těm sprintům se nebudu ani vyjadřovat protože kdyby ty motory v těch aute byly to co ta píšou a bez úprav a bez poškození tak by to vypadalo zcela jinak. 535 by byla o krapet rychlejší. U druhýho videa je údajně m5. M5 jede jinak než to co je vidět na videu. Někdo si tam asi nalepil samolepku:)

Autor:  Loki [ ned úno 14, 2010 10:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba M30B35 místo M50B20

[/quote]Já tě svezu až nebude sůl:) Nevim odkud seš já z Plzně :shock:[/quote]


pardubice ... :? ... třeba na bigu jesli jedeš ... ;)

Autor:  elektrik [ pon úno 15, 2010 3:17 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba M30B35 místo M50B20

asi nepojedu právě:(
Loki píše:
Já tě svezu až nebude sůl:) Nevim odkud seš já z Plzně :shock:[/quote]


pardubice ... :? ... třeba na bigu jesli jedeš ... ;)[/quote]

Autor:  Plech [ pon bře 15, 2010 9:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba M30B35 místo M50B20

Tak co, jak tohle pokračuje, děje se něco nebo ses na to vybodnul?

Autor:  Broula [ úte bře 16, 2010 11:01 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba M30B35 místo M50B20

čeká se na lepší počásko. motor je téměř doma
jediný co ještě nemám je : rozdělovač, držák motoru , držák převodovky , kardan, svody velká nápravnice a chladič - jinak vše by mělo být ;)

Stránka 5 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/