BMW fórum http://www.bmwforum.cz/ |
|
Zástavba M30B35 místo M50B20 http://www.bmwforum.cz/bmw-5er-f15/zastavba-m30b35-misto-m50b20-t664-40.html |
Stránka 5 z 5 |
Autor: | Blackie [ čtv úno 11, 2010 9:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
Já to věděl,že sem to viděl na tomhle foru.... TO plech: Kdy nám představíš svou sedmici v klubovkách? |
Autor: | Plech [ čtv úno 11, 2010 11:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
Možná nějaký základní info plus pár fotek zejtra nahodim, pokud zbyde čas a bude ještě světlo na focení |
Autor: | elektrik [ sob úno 13, 2010 5:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
Loki píše: bo já si seženu M52b28 bo jaký to mělo označení a broulovi dám M50b25 ... ikdyž ten můj jede krásně od 2000 ot/min po čipu (předpředchozí majitel) a teď etě vačky ... mno sem spokojen ... ae něco většího by se taky líbilo ... měl bych prosbičku nesvez by mě někdo v autě s V8mou? popř jesli by mě vůz půjčil docela by mě zajímal průběh V8my pořádně sem se v tom etě nesvez ... Já tě svezu až nebude sůl:) Nevim odkud seš já z Plzně |
Autor: | elektrik [ sob úno 13, 2010 8:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
Motor M30 je sice starší koncepce a možná právě proto je to takovej držák. Litrovej výkon je zde kolem 60 koní což je poměrně málo a timpádem neni moc namáhán a jeho výdrž je přímo až abnormální. Troufam si říct, že je mnohem kvalitnější než nějakej M50. Jezdim s nim denně a tomu motoru na 100% věřim. Je to neskutečnej tahoun. Šlape jak hodinky a za 40000 km sem na něj ani nešahnul.Jen výměna oleje. Dokonce ani svíčky sem neměnil což je teda už napováženou. A vim, že když je vytočim tak bude jedna jako druhá krásně růžová. Motor má najeto 260000 a přitom se chová jak kdyby měl čtvrtinu. Co se týká ještě těch výkonů tak zde jasně dominuje M30B35. S autem se naprosto bez problémů nechá jezdit mezi 1700 a 2300 otáček a při takové jízdě vykazuje poměrně nízkou spotřebu. I při tak nízkých otáčkách a sešlápnutí plynu ten motor hned vyrazí vpřed třeba i na pětku. Ale to neni potřeba. Každej si tam radši foukne trojku a jakmile má motor přes 4000 otáček tak jde jak katrpilar až do omezovače. Skutečný tah do sedačky začne opravdu až nad těma 4000 otáčky a tu akceleraci podtrhuje i silné sání vzduchu do motoru. Líbezný šestiválcový hluboký projev z velkoobjemového motoru dodává pocit ohromné síly. U mě jasně tento motor vítězí nad nějakou ufuněnou m50 která do 3000 otáček nemá sílu ani na to aby udržela rychlost do kopce. Dát jí ještě chip a posunout omezovač o 500 výš tak to pojede ještě víc. S tim nemam tedy zkušenost ale lidi si to dost chválej. K těm sprintům se nebudu ani vyjadřovat protože kdyby ty motory v těch aute byly to co ta píšou a bez úprav a bez poškození tak by to vypadalo zcela jinak. 535 by byla o krapet rychlejší. U druhýho videa je údajně m5. M5 jede jinak než to co je vidět na videu. Někdo si tam asi nalepil samolepku:) |
Autor: | Loki [ ned úno 14, 2010 10:11 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
[/quote]Já tě svezu až nebude sůl:) Nevim odkud seš já z Plzně [/quote] pardubice ... ... třeba na bigu jesli jedeš ... |
Autor: | elektrik [ pon úno 15, 2010 3:17 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
asi nepojedu právě:( Loki píše: Já tě svezu až nebude sůl:) Nevim odkud seš já z Plzně [/quote]pardubice ... ... třeba na bigu jesli jedeš ... [/quote] |
Autor: | Plech [ pon bře 15, 2010 9:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
Tak co, jak tohle pokračuje, děje se něco nebo ses na to vybodnul? |
Autor: | Broula [ úte bře 16, 2010 11:01 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba M30B35 místo M50B20 |
čeká se na lepší počásko. motor je téměř doma jediný co ještě nemám je : rozdělovač, držák motoru , držák převodovky , kardan, svody velká nápravnice a chladič - jinak vše by mělo být |
Stránka 5 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |