Ahoj všem,
mám dost specifický problém. Auto při akceleraci, zejména na vyšší stupeň (4,5) má výkyvy ve výkonu. Při akceleraci zpočátku vše v pořádku, auto zatáhne jak má, spotřeba letí lineárně nahoru, ale někde u 14l spotřeby auto jakoby omezilo výkon, na 1-2 sekundy, spadne spotřeba na 8-9l, auto v tu chvíli stále táhne, ale o dost méně, jakmile se za vteřinu dvě vzpamatuje, znovu zatáhne a toto celé se opakuje.
Na nižší převodové stupně jsem nezaznamenal podobné kolísání v průběhu, ale přijde mi, že auto na stejný stupeň někdy zatáhne jako prase a někdy méně. Vyměnil jsem komplet podtlakové hadičky, zkontroloval na úniky podtlaku (vše ok), vyměnil veškeré filtry, vyčistil jsem EGR, vyčistil MAF i MAP senzor čističem kontaktů, problém však přetrvává. Diagnostika nehlásí žádný problém.
Co mě napadá tak špatná palivová pumpa, špatně nastavené táhlo na ovládání turba, že by tlačilo moc a řídící jednotka omezila výkon aby nedošlo k poškození, případně vytahaný řetěz a tím pádem i špatné časování? Čeho jsem si ještě všiml, tak v sání jsou usazeniny karbonu, něco tam je, ale nic hrozného to není. Nemyslím si, že by to mělo souvislost s v.u. problémem, na diesel normální řekl bych.
BMW E46 320d 100kw
Díky moc za veškeré rady.
|