Mám problém s hlučností kompresoru po výměně za nový a rád bych požádal o radu.
Problem 1: nefunkcni klimatizace - pred rokem Okruh naplnen chladivem s UV kapalinou pro identifikaci uniku
Vysledek: Auto zacalo chladit
Problem 2: po roce Nefunkcni klimatizace identifikovany unik u chladice a kompresoru Poprve vymeneny chladic a kompresor za znacku Nissens Naplneno chladivem
Vysledek: Auto zacalo chladit, nakladny servis spojeny s nakupem dvou novych dilu dokoncen
Problem 2 (aktualni): Jiz pri ceste ze servisu jsem uslysel zvlastni hluk z kompresoru pri ubrani plynu Jel jsem znovu do servisu, kde objevili mimo hlaseneho hluku udajne jeste ubytek chladiva, ale mel rozhozenou vahu v servise. Vycistili okruh od UV barvici latky a znovu naplnili ve spravnem pomeru oleje a chladiva. Vymenili take ventilky za orig BMW protoze byly zanese UV barvivem a korektne se neoteviraly. Kompresor chodil nicmene jiz tak predplneny a pomer olej x chladici kapalina byl udajne v poradku tak, jak ma byt
Vysledek - aktualni stav: Tentokrat byl vuz v servise pomerne dlouho z duvodu nutnosti objednat se na vycisteni okruhu. Auto chladi, zvuk z kompresoru se udajne snizil, ale stale je pritomen a pri zamereni se na to je znatelny (pridam plyn, pustim a slysim nekde v prostoru ridice (zrejme vydechy klimatizace) zvuk vzdalene podobny tomu jako kdyz jede tramvaj).
Udajne to muze byt v kompresoru Nissens a jeste se nikdy s nicim podobnym i pres konzultaci s kolegou nesetkali, udelali 100% maximum a neni nic dalsiho, co by mohli vyzkouset.
Dotaz - co dál?: Setkal jste se prosim nekdo s necim podobnym? Mate nejaky tip na to co proverit?
Ma smysl vyndat cely kompresor, reklamovat ho dodavateli a dat tam provizorne ten original at mohu s vozem jezdit, s tim ze po nich mohu zkusit pozadovat naklady s tim spojene?
Kdyz vezmu celkovy postup od lonska, tak to auto uz bylo kvuli klimatizaci v servise 4x za rozhodne ne male naklady a ted mne ceka dovolena nekolik tisic km najezd a nerad bych, aby se neco prihodilo.
Diky moc.
|