libovka píše:
Tu vodu tam máš lejt dokud se ti nesrovná hladina v nádobce a v tom odvzdušnováku.
Tak tohle jsem vůbec nepochopil, prosím vysvětlit. V tom odvzdušňováku(v chladiči) já vodu nevidim kolik jí tam je, jak tedy mohu srovnat hladinu s expanzkou?
Citace:
Pak to natočíš zapneš topení a necháš ohřát dokud neotevře termostat.Pokud je vše OK tak to necháš vychladnout a pak vodu upustíš nebo doleješ.
Topení jsem měl zapnutý od začátku. Za 1, když jsem to vypouštěl, tak aby mi vytekla kapalina z celého okruhu, ne jen z malého. No a jaksi už zůstalo zapnuté jakožto že jsem to vypustil a rovnou napouštěl. Za 2, aby byl otevřenej velkej chladící okruh hned jak tam začnu lít vodu,, a ne až když tam mam nalitou vodu po hrdlo, pak to otevřeš a půllitr ti zmizí okamžitě.
Motor se ohřívá kvůli otevření termostatu. Jasný.
A jako když je vše OK tak neodvzdušňuješ vůbec?
A pokud je vše OK tak vodu doleju nebo upustim(upouštět snad ne, já tam dolíval cca 3 deci, což si myslim že neni málo)
Každopádně jsem automechanik samouk, dělal jsem tuto práci poprvé a dle moudré knihy. Rád se necham poučit. Jen to potřebuju nějak logicky zdůvodnit, než to napíšu jinak než jsem to dělal já(jakožtože tak jak sem to dělal já to fungovalo OK.)